xoxbox sequencer

sloth1

Stamgast
ik ben een grote fan van de xoxbox sequencer (gewoon noten in rammen die dan geloopt worden en dan spelen met de lengte)

maar is er geen standalone sequencer die ongeveer hetzelfde doet ?

mischien een diy ding ofzo

Future Retro Orb is ook iets in de richting....

tweedehands valt ie wel mee toch? 250 euro geloof ik?

Oww, en hij heeft ook geen clock in dmv trigger. Enkel midi in volgensmij. Sync ook via dinsync uit en sequencen kan die via midi uit en CV/gate. Maar als die zo duur is kun je inderdaad beter een x0x kopen. Meer zou ik er niet weten...

kan toch niet zo moeilijk zijn om het 303 oscilator gedeelte te laten vallen van die xoxbox en enkel de sequencer te bouwen ?

daarom dat ik de revolution heb... super sequencer en nog een leuke "303", altijd leuk om een echte naast een andere te laten lopen. Of een 303 lijntje om te zetten in een ander geluidje.

ik idd dat de orb of revolution het dichtst in de buurt komen, vooral het live - on the fly editen is super

ik ben een grote fan van de xoxbox sequencer (gewoon noten in rammen die dan geloopt worden en dan spelen met de lengte)

maar is er geen standalone sequencer die ongeveer hetzelfde doet ?

mischien een diy ding ofzo

Tsjek de Midibox Sequencer eens....qua onderdelen stelt het echt geen moer voor maar wat een mogelijkheden zeg....

www.ucapps.de

Back