Querist - Old man's ship [genre?]

nakken7

Ouwe rot
Het nummer klinkt erg leuk, origineel, alleen: de vocals mogen wat harder en de effecten wat minder want op dit manier is het alsof de "zanger" niet echt wilde inzingen op het nummer.

Het genre, ja... "Electro-rock fusion"... Net als de andere twee nummers.

Maare, ga zo door, tot nu toe heb je goede nummers in je handen.

Het eerste wat ik dacht toen ik de vocaal hoorde, wat een front 242 achtige stem.

+1: maar dan past dit beter bij een echte EBM nummer. Ik denk dat bij deze iets meer á la David Bowie zou gewoon knallen!

@nakken7: heb met veel plezier je nummer geluisteerd en nogmaals ga zo door, samen met de andere twee nummers heb jij al materiaal genoeg voor een EP. Alleen met kleine aanpassingen en remastering heb je wat te doen maar voor de rest zou ik nog durven te zeggen dat je een nieuwe genre ontdekt hebt.

lekker bezig gasten !!! klinkt goed :)

toffe nummers hebben julie altijd!!!

Thanks, overigens is dit een solo-projectje.

Het nummer klinkt erg leuk, origineel, alleen: de vocals mogen wat harder en de effecten wat minder want op dit manier is het alsof de "zanger" niet echt wilde inzingen op het nummer.

Het genre, ja... "Electro-rock fusion"... Net als de andere twee nummers.

Maare, ga zo door, tot nu toe heb je goede nummers in je handen.

Thank, de mix is nog niet optimaal. Daar ga ik nog een beetje mee klussen. Komt al wel in de buurt van wat ik zoek, maar heeft i de details nog een beetje werk nodig.

Lekker! Misschien ook nog een EBM versie maken? Het eerste wat ik dacht toen ik de vocaal hoorde, wat een front 242 achtige stem.

+1: maar dan past dit beter bij een echte EBM nummer. Ik denk dat bij deze iets meer á la David Bowie zou gewoon knallen!

@nakken7: heb met veel plezier je nummer geluisteerd en nogmaals ga zo door, samen met de andere twee nummers heb jij al materiaal genoeg voor een EP. Alleen met kleine aanpassingen en remastering heb je wat te doen maar voor de rest zou ik nog durven te zeggen dat je een nieuwe genre ontdekt hebt.

Ik maak er nog twee of drie nummers bij en dan kies ik de beste vier voor een eerste EP. Dan zoeken naar een label en wellicht wat remixen. Maar zover ben ik nog niet.

Overigens denk ik dat David Bowie er met mijn beperkte vocale vermogens niet in zit.
Koortjes en lage zang gaat wel, maar het moet niet te moeilijk worden.

Binnenkort een volgende track.

Thanks, overigens is dit een solo-projectje.

Thank, de mix is nog niet optimaal. Daar ga ik nog een beetje mee klussen. Komt al wel in de buurt van wat ik zoek, maar heeft i de details nog een beetje werk nodig.

Overigens denk ik dat David Bowie er met mijn beperkte vocale vermogens niet in zit.
Koortjes en lage zang gaat wel, maar het moet niet te moeilijk worden.

Binnenkort een volgende track.

Ah, ok, ben benieuwd naar je EP en hou ons op de hoogte!

Als je de track zelf gezongen heeft is je eigen stijl, elke stem is wat anders, en natuurlijk kan "in de stijl van" en ik denk dat je dat beter kan IMHO. Dus (maar dat is mijn mening, trek er niet veel) wees absoluut niet bang met het zingen, je kunt zelf de grenzen van je vocals bepalen en het geeft leuke resultaten. En zeker bij deze waar je een nieuwe genre ontdekt heeft, weet niet waarom maar het gaat de goede kant op. :okdan:

Leuk trekkie. Geen fan van de rockvocal... mij te "rammstein"
Misschien een idee om de gitaardisto wat minder heftig te doen. t kraakt beetje teveel hier.
Vox klinkt iets wat dunnetjes. de uhuhuhoe
Zoals je al aangaf mag de mix nog wat puntjes op de i krijgen.
Grtz

:okdan: Vettig!!!!

Wat van die Rammstein-achtige gitaar riffs zouden trouwens niet misstaan.. :P

Gave track!

:okdan: Vettig!!!!

Wat van die Rammstein-achtige gitaar riffs zouden trouwens niet misstaan.. :P

Gave track!

Thanks, man!

Deze track wordt niet meer veranderd.
Ik ga wel een plaat maken met lompe riffs denk ik. Lekker raggen op de gitaar, daar ben ik wel voor te porren! Zou hier qua stijl wel goed bij passen. Goede tip!

Back