ochtendje tracken, wat vinden jullie van deze vocal?

Johndoe11

Gedeactiveerd account
ben nog druk aan het compen, maar even een eerste mixdown.

Brand New Heavies Demo "Sometimes"

Klinkt echt wel lekker... blijft een lekkere track!! Ben nogal een newbie als 't aankomt op compressors... gebruik je de nieuwe COMP per opgenomen instrument of op de stereomaster... Komt echt dicht in de buurt van het origineel.

'k Word een beetje zeeziek van de daajnemmiks ... sidechaint die Rhodes de beat ofzo?
Klinkt wel heel erg HIFI voor het genre, niet?

Wel leuke zangeres daar, alleen even een autotunefartje op 00:20:30.

Klinkt tegek! Heerlijk muzikaal gedaan.
Wat heb je precies gedaan? Acapella gepakt en nieuwe productie eronder gemaakt?

was karaoke midi en zangeres vanmorgen zelf getracked. vond de track voor mij doen nog vrij GM klinken,

Mic Studioelectronics 2200t met distressor, midi file revoiced en gemixed, moet natuurlijk nog wel het e.e.a. schafen, en ik heb zo'n 20 takes dus moet ook nog puzzelen :)

Wat bedoel je met 'zangeres getracked'?

Track klinkt helemaal niet GM in mijn oren.
Misschien de mix nog een beetje open proberen te krijgen.

Liever niet teveel alles naar de tering compressen, nu is het wel een beetje TE dichtgesmeerd.
Compressors zijn immers geen wondermiddel, maar wel een mixmiddel, net zo goed als EQ en Reverb etc...

Ben benieuwd naar evt. updates!

verrassend!
verwachtte een housy/trensy track, en krijg ineens een groove armada achtige jetser in mn schedel!
bassline is top, vocal is goed, en muzikaal gezien kan ie me zeker bekoren...vind um dus ook niet GM klinken, maar wat opleuken dmv effectjes mag wel.

goe gedoan jochie! :okdan::halleluja

tracking als in opgenomen, dus zangeres in mijn studio, zelf opgenomen. dus zangeres, midi file en ikzelf

ja die 2200T is super :D was nu direct op de pre ampl van m'n MR816x
maar hopelijk wanneer die volgende week binnenkomt dan gaan we verder met m'n nieuwe SSL pre-amp, dan wordt het pas echt leuk :D

2 jaar geleden m'n studio gebouwd en ben nu zo blij dat ik niet bespaard heb op akoustiek, de "room" is gewoon perfect voor het tracken van vocals, geen reflecties, geen boxy akoustiek, geen omgevingsgeluid, helemaal happy :D

Ben ik nou de enige die de zangers een vreselijke manier van Engels uitspreken vind hebben? Die beat etc is prima te doen ik vind alleen die zangers helemaal niks. Sorry.

Nou dan ken je het origineel niet.

Zeg Docudrama, zoek nou eens een andere proxy om je gebrek aan sex op af te reageren zeg, je wordt een bitter mannetje zo joh......

Back