best redelijk gedaan dit, ik vind overigens ook dat de uitspraak en timing van de zangeres niet zo best is. Maar goed, om te oefenen is dit acceptabel genoeg.
wat kritiekpuntjes om nog aan te werken:
- de zanglijn is soms te duidelijk bewerkt (autotuning), Je hoort op die momenten de zang instorten kwa formanten, daar moet je goed op letten als producer en dit proberen te voorkomen.
- de productie zelf is te midi achtig (met name hoorbaar in de solo, ik zou een ander geluid gekozen hebben en de solo zelf ingespeeld hebben).
wat ik heel goed gedaan vindt vanuit producer oogpunt is hoe je de stem gedubbeld hebt op bepaalde punten. Ook vind ik het geluid kwa totaal productie goed.
Maar nu staat er naar mijn optiek je nog 1 grote uitdaging te wachten, gooi die midi file weg en zet een compleet andere productie eronder (dus alles zelf inspelen), kies hiervoor een stijl die totaal niet bij het origineel past, zoals bijvoorbeeld Lounge in een compleet ander tempo als het origineel (wat volgens mij wel in je straatje ligt).
Zorg er in dat geval voor dat het een spannende productie wordt, wat je met name door het arrangement voor elkaar moet zien te krijgen. Als je dat gelukt is ben je een heel eind op weg

.