Het is duidelijk dat mensen die van de 2 gedetuned zaagtanden door de arpeggiator op een 909 4 on the floor beat beter hier niet te veel zinnigs over kunnen zeggen. No offense, maar als je niet van swingende latin-house houdt (of hoe heet dit?)....
Anyway ik vindt het een goed nummer, een lange versie, geen 'radio-hit' edit, dat is duidelijk. Ik mis (maar dat is misschien de mp3) nogal wat (top)hoog, zeker op de vocal...misschien kan je de vocal zelfs heel zachtjes dubben met 'n 'luchitg' gezonden versie die door een hpf komt...of exciten...ik weet het niet maar dat meisje heeft een prima stem voor dit genre, toch komt die stem in deze mix niet goed door.
De piano die ik af en toe hoor, zou je af en toe naar voren kunnen halen in een break ofzo...de drums zijn lekker...ik zou alleen voor de 'korte' (de hit-versie) niet te veel klooien met je filterkunstjes...gewoon lekker stampen...dit is een lekkere (hippere) stranttenttrack of het soort track...denk 'bloemendaal' of de duurdere tenten op Curacao...je kent het wel.
Luister 's naar een mix van morales ofzo..die weet dit soort elementen vaak lekker te combineren (naar mijn smaak)...
ik vind het een toffe track en ook al is het niet de meeste origele track (hij lijkt op dat 'lallallallalllalaaaaa' + trompet trackje, naam ff vergeten) hij heeft zeker hit-potentie ook al (?) is het niet de 'ik wil net als tiesto/vanburen/rank1' trance duizend in een dozijn plaat klinken....
Als je nog een mix maakt dan hoor ik die heel graag.