USB: Audio interface 8 in - 8 out

Ik denk dat dat softwarematig te schakelen is. Maar zeker weten, nope.. Wel prima kaart, compact en wat leuke dsp-extra's.

Zie dus dat ie 6 balanced ins heeft en nog 2 XLR-mic/instr ins...

Zit daar geluidsverschil in? Want kan met jack naar XLR toch ook gewoon daarin prikken vanaf mijn bus/groep op mijn mixer?

Weet iemand of dit kan bij de Motu Ultralite? En of er geluidsverschil in zit?

Je moet anders Steven MOS even vragen, die heeft een 828mk3, dat zal hetzelfde zijn denk ik?

Ik ken geen Steven...

Dit zegt een review:
Op de XLR/jack-connectoren kunnen zowel een microfoon als een instrument aangesloten worden, maar ze zijn niet voorzien om op line-niveau te werken.

Wat houdt dit in m.b.t. mijn eerdere vraag?

Op mijn motu 828MKIII zijn de stereo inputs XLR/jack (front paneel) niet geschikt om "line" in te duwen...........heb nog gezocht of dat uit kon maar niets gevonden....

Op mijn motu 828MKIII zijn de stereo inputs XLR/jack (front paneel) niet geschikt om "line" in te duwen...........heb nog gezocht of dat uit kon maar niets gevonden....

Maar hoe moet ik dit opvatten? Komt het signaal via normale 'line' veel harder binnen? Of juist zachter?

Ik heb net de MOTU sales afdeling gemaild en zij sturen het volgende terug:

Input channels 1 and 2 on the UlraLite are combo jacks. They accept either 1/4" phone plug or XLR plug. The XLR inputs are 2k ohms and designed for microphone signals. The 1/4" jacks are TRS and can accept instrument or line level signals.

The TRS inputs on the UltraLite can be used as line level inputs. Impedance is 220k ohms.

Ideaal voor mij dus... kan ik ook een mic kopen en wat getrommel opnemen bijvoorbeeld! En mijn 8 bussen tegelijk opnemen...

Back