Synthforum meeting 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kon wel komen maar had geen auto om de synths te verslepen. Zonder iets komen is ook zoiets.

Maar ziet eruit alsof het gezellig was.

Er waren weinig mensen die niks mee hadden.. maar volgende keer gewoon komen hoor!

:okdan: Bedankt voor deze geweldige dag!:halleluja

Wanneer is de volgende? :)

:biertje:
Björn

Jazeker gaat die weer komen! Misschien halverwege het jaar nog in Utrecht, maar zet zaterdag 8 september 2012 maar alvast in je agenda voor Nijmegen!

Dusss....

Ik dacht al.. waar is ie nou....

we kunnen er ook twee houden natuurlijk.
vraag is alleen wie trekt de kar...?

Eentje in september en eentje in maart of april? Die in september in Doornroosje en in april in Utrecht ofzo?

Eentje in september en eentje in maart of april? Die in september in Doornroosje en in april in Utrecht ofzo?

lijkt me prima:P

ik zou hier eentje in het dorp kunnen regelen, maar dat is ook niet echt centraal. In midden limburg. Wel fijner voor onze oost belgische vrienden.

Het is overigens omdat ik geen kinderen heb en dus altijd net voor of net na de schoolvakanties weg ga (dus eerste twee weken september). Maar misschien ben ik in de minderheid en gaan de meesten hier juist tijdens de schoolvakanties weg...

Het is overigens omdat ik geen kinderen heb en dus altijd net voor of net na de schoolvakanties weg ga (dus eerste twee weken september). Maar misschien ben ik in de minderheid en gaan de meesten hier juist tijdens de schoolvakanties weg...

buiten het seizoen is ook echt veel goedkoper, hou je €€€ over voor synths

Nou, dat probleem hebben meer mensen. Maar we hebben in dit leuke land verschillende vacanties :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back