Synthforum meeting 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vcovca

NOXGENUS
Zal ik het maar weer doen?

De vaste bezoekers weten inmiddels de truuk :D

Voor 5 euri heb je koffie, thee, bier en 'n hoop lol in Doornroosje in Nijmegen. Het zal weer 'n zaterdag zijn. En er zal wederom 'n dans nacht aan vast zitten.
Voor die dans nacht zoek ik zo'n 4 act's. De eerste MOET 'n cunt DJ zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar 'n ass to ass set van Trag, Bergen en 6.
Wat ook wenselijk is is 'n liveset of 2... hardware heeft de voorkeur. Ik denk dat ik zelf maar plaatjes ga draaien om de zaal leeg te jagen. Dus de eerste en de laatste 2 uur zijn gevuld. Ik zeg ik denk, want er kan altijd iemand anders m'n plek innemen... ik wil ook wel eens veel bier drinken :biertje:

Ik denk dat het 16 juli gaat worden, maar het kan ook een van de weekenden ervoor zijn.

Voorkeur iemand?

Ik ben erbij, weet nog niet als ik iets meeneem. Laat het wel weten als ik iet mee wil nemen.

Zo, weer lekker op tijd :D

Hoho, het is nog geen inschrijvingstijd...

Beter vroeg dan te laat en 'n meeting met 5 leden :P

Ik zeg ik denk, want er kan altijd iemand anders m'n plek innemen... ik wil ook wel eens veel bier drinken :biertje:

Voorkeur iemand?

vorige keer kon je toch ook lekker doordrinken ;)
Ik moest eerst al die lege flesjes weghalen om mijn spullen aan te sluiten heheh

Dit keer zal ik dan maar niet met 'n lulsmoes aankomen, met slechts een kwartier lopen naar Roosje tegenwoordig moet ik toch aanwezig kunnen zijn.

de schoolvakanties vallen vroeg dit jaar, geloof vanaf 7 of 9 juli,
en dan gaan we op reis naar het zuiden allemaal.
kan het niet een maandje eerder of later ?
ik wil er ook bij zijn , snif
bij_de_kapper.jpg

de schoolvakanties vallen vroeg dit jaar, geloof vanaf 7 of 9 juli,
en dan gaan we op reis naar het zuiden allemaal.
kan het niet een maandje eerder of later ?
ik wil er ook bij zijn , snif
bij_de_kapper.jpg

Kijk, daarom zo vroeg. Komt goed Sun!

Sunny zorgt toch iedere keer weer voor sandalen en 'n stevig stukje analoge gear die onmisbaar is op zo ene meeting!

Dus zullen we maar September doen? Net als de laatste?

Sunny zorgt toch iedere keer weer voor sandalen en 'n stevig stukje analoge gear die onmisbaar is op zo ene meeting!

Dus zullen we maar September doen? Net als de laatste?

precies sunny had een hele tafel alleen voor zijn gear, dat vind ik toch wel netjes.

ik wil ook komen

eventueel kan ik ook een drum and bass setje met vinyl doen en een mc meenemen.

ik ben wel duur..

1 bier en een cola:D

word er overdag nog iets aan workshops - demo;s en lezingen gedaan???

Lezingen... denk het niet. Kost zoveel tijd enzo... in die tijd kan je ook bier drinken :D

En mc's mogen niet! En het techno publiek van Doornroosje snapt D&B niet.. maar zal er eens over na denken.

Chicks... regelen we! Minimaal eentje moet lukken :D

Tegen die tijd hebben de kids vastere voeding.. dus mogen ze bij oma en opa logeren. Gen ik me vriendin vol gieten met bier :biertje:

=( Nijmegen is wel ver weg voor deze groninger. =(

Mss ooit nog eens, als het iets dichterbij is of ik het kan combineren waardoor ik in de buurt ergens kan pitten ofzo.

Als die zich er nu niet te oud voor voelt wel ;)

een nieuwe minimoog voor z'n verjaardag doet wonderen mbt de motivatie..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back