Rob Papen Punch

Amerikaans achtig jaren 50 logo, er zou zo "Rob's Diner" in kunnen staan.

Ik zou Punch (zo te zien aan het filmpje) meer vergelijken met Microtonic of Waldorf Attack of zo...

Maar dan met iets meer punch :)

punch

champagne20punch.jpg

Ik vond Waldorf Attack wel een ontzettend leuke VSTi destijds, als dit een Attack is met een betere geluidskwaliteit dan is het al leuk.

hoe breed is dat ding wel niet?
neemt het hele beeldscherm in beslag en zo niet nog meer dan een gemiddeld scherm...

net als predator van rob die is ook schermvullend

het lijkt net of niemand het een goed idee vind zoiets uit te brengen,zelfde reacties als een new topic aanmken over hardtyle trucjes..
laat die mensen gewoon lekker software maken.
wees blij dta het neit van die synthedit troep is die ik hier op het forum wel eens voorbij zie komen:okdan:

laat die mensen gewoon lekker software maken.
absoluut
wees blij dta het neit van die synthedit troep is die ik hier op het forum wel eens voorbij zie komen:okdan:
kweenie, er worden soms zeer geinige dingen bedacht in synthedit...
sommige van die dingen worden ook nog regelmatig gebruikt voor het doel waar ze voor gemaakt zijn :D

Ik geloof niet dat er echt veel mensen zitten te wachten op de Punch. Ik ook niet echt. Waar ik wel heel erg blij van zou worden is een nieuwe synth van Rob, waarom houdt hij zich daar niet wat meer mee bezig...?

Waar ik wel heel erg blij van zou worden is een nieuwe synth van Rob, waarom houdt hij zich daar niet wat meer mee bezig...?
omdat elke zelfrespecterende syntheticus alle terreinen explored en dus ook deze...?
een nieuwe synth zou wederom de zoveelste synth zijn...

het is ook beter om een VSTi te bouwen voor 1 specifiek doeleind dan 1 VSTi waarmee men alles uit de doos kan toveren aangezien je voor sommige (simpele) sounds nu eenmaal niet alles qua synthese gebruikt...

Ik geloof niet dat er echt veel mensen zitten te wachten op de Punch. Ik ook niet echt. Waar ik wel heel erg blij van zou worden is een nieuwe synth van Rob, waarom houdt hij zich daar niet wat meer mee bezig...?

Een hardware Albino.... yummmm..... ooit.....

Back