Vraag over Vocoder VST plugins

Luuk

Nieuwkomer
Ik zoek wat goede en mooie vocoder vst plugins en weet daar nog niet veel over:

Bijvoorbeeld hier op 2.35:

Ben ook benieuwd naar hoe de vocalen in dit nummer zijn gedaan (kutnummer ik weet het):

Of bijv deze:

En bijvoorbeeld Kraftwerk's Computer World.

Wat is trouwens het beste programma om je vocals te editten? Ik gebruik zelf FL Studio maar weet niet of dit ook handig en het beste is met vocalen.

Alvast bedankt!
smile.gif

Laatst gewijzigd:
party machine, blijft dancefloor killer !!!
interessante topic, kan ik ook nog wat van opsteken : niet echt het geld voor een analoge...

volgens mij zijn clip 1 en 3 vocoders (hard/software) en is clip2 autotune

In flstudio zit vocodex en die is echt wel heel geschikt.

Mocht dat tocj je smaak niet zijn kun je kijken naar Virsyn matrix ( door kraftwerk gebruikt bij hun live tour) of de virsyn ivoxel vocoder voor iphone ipad.

Ook de eiosis els vocoder en de orange vocoder hebben goede naam.Sygarbytes heefft nog robotronic geloof ik maar als ik jou was zou ik de laatste flstudio versie downloaden (flustudio heeft toch lifetime gratis updates) en vocodex proberen. Mocht dat niks zijn zou ik virsyn demo proberen. En daarna de rest.

dit vind ik nog steeds een dikke vocoder

met eerder genoemde vocoder is behoorlijk resultaat te bereiken. De ELS vocoder heb ik zelf recent een demo van geprobeerd en ben hier zeker van onder de indruk. jammergenoeg is hij wat duur en heb je een ilok nodig..

En kun je met bijvoorbeeld met Vocodex ook het effect bereiken als de bovenste video? Daar ben ik benieuwd naar.

Back