Trance vocalen

V-synth

Stamgast
Hey alle.
Ik wil een leuke trance nr met zang erin.
Maar ik kan geen leuke trance vocalen vinden.
Accapella for you heb ik ook rond geneuseld maar vindt niks.

en als ik een leuke heb gevonden kunnen jullie me dan uitleggen hoe je time stretch'd in cubase.

Iedergeval harstikker bedankt voor jullie hulp
en deze keer geen flauwe grapjes.^^

Groetjes V-synth

Hang beter in oefenruimtes en op internet de boodschap uit dat je een zangeres zoekt voor een project... de audities alleen al kunnen geweldig uitpakken :D

Heb je geen goede microfoon dan huur je er eentje toch?..

Shit toch een flauw grapje...

Laatst gewijzigd:
Beste V-synth

Met een vraag als "hoe doe je........."?

kun je vrijwel zeker flauwe grapjes of commentaar verwachten.

Ik heb in google ingetikt: "time stretching cubase" en voila vele tutorials en beschrijvingen. Inclusief filmpjes. Doe jij dat dan niet? Je begint toch altijd eerst zelf te zoeken mag ik aannemen.

En vocalen kun je idd het beste zelf in laten zingen. Er is altijd wel iemand in de buurt die kan zingen. Met wat effecten erover lijkt het dan snel al heel wat.

Paul

Dat krijg je als pakketten niet koopt, dan verlies je de interesse om dingen uit te zoeken

Dat krijg je als pakketten niet koopt, dan verlies je de interesse om dingen uit te zoeken

Ik ga er in mijn naiviteit van uit dat iedereen weet dat op dit forum het "not done" is illigaal paketten te gebruiken en al helemaal niet om er dan vragen over te stellen ;)

Paul

Ik wil een leuke trance nr met zang erin.
Maar ik kan geen leuke trance vocalen vinden.
Dan doe je toch echt iets fout, want als zelfs van Kane

trance gebakken kan worden ligt het toch echt aan jouw gebrek aan creativiteit.

kunnen jullie me dan uitleggen hoe je time stretch'd in cubase.
Nee.

Vrijwel elk topic dat je hier hebt gestart vraagt iets, maar geeft niks. Je kunt niet de hele tijd je hand opgeven zonder iets terug te doen.

Laat gewoon eens een keer merken dat je hebt gezocht, en niet het "ik heb gezocht maar niks gevonden", want da's bullshit. Waar heb je gezocht, en op welke manier, en met welke termen? Hoe lang heb je doorgezocht? Dan krijg je nog niet het antwoord op het presenteerblaadje, maar dan weet men hier dat je er op z'n minst moeite voor hebt gedaan, en da's vaak alles wat er hier van iemand gevraagd wordt.

Het kost een kwartier om antwoord te krijgen op een thread (en die tijd neemt toe als je nooit iets anders doet als vragen stellen, want dan heeft men hier ook geen zin meer om bediende te gaan spelen), en 5 seconden om 1 keer op Google rond te neuzen.

Yoozer

Mooi gezegd.
Ik merk helaas te vaak dat de "jeugd" (waar we het van moeten hebben) het allemaal te gemakkelijk wil. Een ouwe lul als ik heeft nog moeten werken zonder internet of mobiele telefoon. Die moest zelfs naar een bibliotheek om dingen op te zoeken. En nog gekker: die kocht af en toe cd's :P

Een beetje bagataliserend allemaal, maar ik stoor me er ook aan dat gasten van 16-17 jaar ofzo niet de moeite nemen om dingen uit te zoeken. En als ze een uurtje bezig zijn geweest dan is het veel.

Dit voegt niets toe aan de discussie. Ik weet het. Het is volledig off topic, maar ik wil het gewoon eens gezegd hebben en dan hoop ik dat het invloed heeft. (maar die hoop is hetzelfde als hopen op de jackpot bij de staatsloterij)

paul

Mmm, ik vind dat een paar mensen hier wat kort door de bocht gaan!uiteraard moet jensoftware kopen en niet,illegaal downloaden!
Maar daar ging het niet,om!
Dat stretchen moetnje echt gewoon op,YouTube opzoeken!
Nu, 1keer de stemmen juist in de tijd staan,moet je ze nog leuk latennklinken!
Heel simpel truckje,maak 2 audiosporen aan,zet de vocals 2x onder elkaar en zet dan de eene helemaal links gepand en de andere helemaal,rechts!
Als dat klaar is, schuif je 1van de een fractie laterbin tijd, soms is dat een seconde soms ietsbminder,moetnje watbtesten
Als dat goed klinkt, voeg je wat reverb en delayntoe

Succes

Mmm, ik vind dat een paar mensen hier wat kort door de bocht gaan!uiteraard moet jensoftware kopen en niet,illegaal downloaden!
Maar daar ging het niet,om!
Dat stretchen moetnje echt gewoon op,YouTube opzoeken!
Nu, 1keer de stemmen juist in de tijd staan,moet je ze nog leuk latennklinken!
Heel simpel truckje,maak 2 audiosporen aan,zet de vocals 2x onder elkaar en zet dan de eene helemaal links gepand en de andere helemaal,rechts!
Als dat klaar is, schuif je 1van de een fractie laterbin tijd, soms is dat een seconde soms ietsbminder,moetnje watbtesten
Als dat goed klinkt, voeg je wat reverb en delayntoe

Succes

Wauw de 1ste reactie waar ik echt wel wat aan heb ^^

Harstikker bedankt Nashandpepper

Back