Track - Popcorn

hee daar,

Voor mij is de track te los/random, ik hoor wel gave geluiden en spannende stukjes maar omdat het voor mij een collage is van losse stukjes niet interressant genoeg....

Waar luister je zelf naar?

aah niet blowe
ik vind t wel een beetje een zooitje
en wel alsof er geblowd is
dat typische ja dat is vet, maar morgenochtend niet meer zo
lossigheid is cool als t los is tov een solide basis
als alles los is wordt t wat te lossig
verder is t erg kaal en doordat idd elk geluid redelijk dikkig is zit er weinig ruimte in
ik mis zelf een beetje de boodschap van deze track..

Ik vind 'm wel lekker wegluisteren. Dat minimale is ook wel eens leuk voor de verandering, kan je tenminste met alle aandacht naar elke sound luisteren. Die jam-achtige en random opbouw en structuur vind ik wel cool. Al klinkt het net niet als een "volwaardige" track, is het toch alleraardigst in z'n soort. Lekker laten zo.
p.s. Heb je trouwens veel (analoge) hardware gebruikt? Het klinkt namelijk best lekker organisch...

hej guys thnx voor feedback, inderdaad de track is nogal los. en naast de dikte zit niet veel maar vind het wel wat hebben, tracks met bijna-stiltes in, eens wat anders denk ik.
true het kan nogal random overkomen, maar dat ligt nu eenmaal in mijnaard, you hate it or you love it :)

en ja alles is hardware synths. synth voor de bas is een Monopoly, dan An voor melodie, een Vc10 en een 808 en dat is het.

Anders dan 6trak twijfel ik niet: 'k vind het duidelijk in het andere topic thuis horen.

Sorry, niet mijn ding... niet om lullig te doen, maar zijn jullie hier echt serieus mee bezig geweest?

Back