Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
ja, di eheb ik toegezegd, maar die verkoper moet em eerst nog zelf zien te kopen en dat blijkt nog niet zeker te zijn :-(

ja, di eheb ik toegezegd, maar die verkoper moet em eerst nog zelf zien te kopen en dat blijkt nog niet zeker te zijn :-(

Ik snap dit ff niet. Iemand biedt een Jup8 aan op Marktplaats maar heeft het instrument niet in bezit? Hoe werkt zoiets dan?

mja, het is een forumlid hier hoor,
op zich stoort het mij niet, alleen wel jammer dat er dan nog geen zekerheid is, daarom kijk ik ondertussen toch maar verder

Ja maar een instrument te koop zetten terwijl ie nog van een ander is! Dat is toch raar.

Rare manier van werken (handelen) inderdaad.

Gewoon een zwets constructie van mensen die denken te menen hoe het werkt.

nou, jij staat altijd wel erg snel klaar met je oordeel, terwijl je niet eens weet hoe het precies zit. en eigenlijk komt daar ook altijd een beetje uit naar voren (luie verkoper, weet niet hoe het werkt, hoge verzendkosten etc) of er maar 1 echt goede synthverkoper is.... ik denk het niet hoor. ;)

het kan natuurlijk zijn wat je zegt, maar het kan bv ook iemand zijn die een vcs3 verkoopt, er een jp8 op inruilt en deze alvast aanbiedt, omdat ie eigenlijk het geld van de vcs3 nodig had en snel contanten wil hebben, dat bv de ruildeal voor dit weekend gepland stond. ik zeg maar wat....

het kan natuurlijk zijn wat je zegt, maar het kan bv ook iemand zijn die een vcs3 verkoopt, er een jp8 op inruilt en deze alvast aanbiedt, omdat ie eigenlijk het geld van de vcs3 nodig had en snel contanten wil hebben, dat bv de ruildeal voor dit weekend gepland stond. ik zeg maar wat....
denk jij dat maar :z

Mij ruikt het naar :maffia:

Het kan ook zijn dat ie in een dronken bui het winnende bod heeft ingetypt op Ebay en er nu achter komt dat zijn centen op zijn, terwijl de Juup nog onderweg is.

Misschien is het beter om gewoon dingen van Siel te gaan sparen? :D

Status
Please reply by conversation.
Back