Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
Hee, de Mono heeft een heeeerlijk goor ziek filter, ik heb een tijd geleden (toen ik voor de gein in een rockband zat) melodiën gespeeld door enkel en alleen de cutoff slider te gebruiken.
Het geinige is, dat filter is zo onstabiel als wat, wanneer je een andere toets aanslaat verandert de cutoff frequency spontaan....als je dat gedrag eenmaal door hebt, kun je er echt leuke dingen mee doen :)

Oja met de resonantie voluit of bijna voluit..

Ik heb wel een Jupiter 6 maar je zoekt echt een 8?

Ik wil mij niet moeien maar een hs60 is moeilijker te vinden dan een axxe hoor

het gaat er toch ook nog om wat je wil, wat kan jou het nou schelen hoe moeilijk iets te vinden is?

een maagd van 65 is moeilijker te vinden dan eentje van 18 bijvoorbeeld.

het gaat er toch ook nog om wat je wil, wat kan jou het nou schelen hoe moeilijk iets te vinden is?

En waar ben jij naar op zoek als ik vragen mag?:D

hehe :D

Het klooster zit er vol mee (denk ik; tegenwoordig is niets meer zeker).

Hee, de Mono heeft een heeeerlijk goor ziek filter, ik heb een tijd geleden (toen ik voor de gein in een rockband zat) melodiën gespeeld door enkel en alleen de cutoff slider te gebruiken.
Het geinige is, dat filter is zo onstabiel als wat, wanneer je een andere toets aanslaat verandert de cutoff frequency spontaan....als je dat gedrag eenmaal door hebt, kun je er echt leuke dingen mee doen :)

Het filter op die bak is echt geniaal. De oscillator.....exotisch.....

En de rest is gewoon bagger :kont:

Maarre, nu dat nieuwe kut geval op internet is verschenen - wat kost een ECHTE Jupiter 8 nu in 2011?

zou zeggen, 4250-5000 afh van conditie en extra's
heb ze weleens goedkoper en ook duurder gezien, maar ja da's met alles als je goed zoekt

Allicht. 4500 is een hoop poen maar 't is wel een super synth.

Als hij is aangeschakeld geraak ik er niet meer van weg.

Klinkt schitterend mooi in het beperkte wat ie kan.

Heel hoge funfactor.

Hier mag je met €6000 staan zwaaien, je zou hem niet meekrijgen.

We beseffen wel dat dit veel te veel geld is maar toch wil/kan ik niet zonder.

Onder de 5000 moet je er nog wel 1tje kunnen vinden anno 2011 als je wat zoekt

Status
Please reply by conversation.
Back