Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
Staat er al een hele tijd eentje op ebay van Awakewalk. Stond al te koop toen ik er eentje zocht geloof ik. Maar hij is al in prijs gedaald(bijna 2000) euro. Dus misschien is er nog meer af te krijgen. Ik zou niet bang zijn voor verzenden. uit dat soort landen gaat het over het algemeen snel & goed.

Staat er al een hele tijd eentje op ebay van Awakewalk. Stond al te koop toen ik er eentje zocht geloof ik. Maar hij is al in prijs gedaald(bijna 2000) euro. Dus misschien is er nog meer af te krijgen. Ik zou niet bang zijn voor verzenden. uit dat soort landen gaat het over het algemeen snel & goed.

Jij hebt een mooie JP8!!!

hehehe....

Awakewalk is idd een leuk adresje..Lijkt me een nette verkoper.

Heb zeker een mooie:)
Wat me op valt bij Awakewalk dat de dure dingen redelijk normaal zijn geprijsd (zeker omdat ze altijd near mint zijn en vaak nog met alle accessoires en dozen komen), terwijl de goedkope dingen net wat duurder geprijsd dan wat normale prijs is. In Nederland althans.

en schreeuwend duur

Dat vind jij, je betaald voor de wereldwijde service, mooie staat van de spullen en het vertrouwen dat hij geeft.

Ben je professional en heb je dito inkomen, veel te druk om zelf stad en land af te rijden dan is dit toch een prima service? Een JP8 was bij introductie nog veel duurder!
Ik vind dat ie mooie spullen heeft! Juno met originele koffer, zoek er maar om in NL...heel zelden zie je een originele Roland koffer bij een synthesizer. Ik vind dat heel gaaf.

Als je een betere prijs zoekt dan koop je lokaal, zoek je een paar maanden en stap je in de auto...Dan heb je voor een leuk bedrag een mooi apparaat.

En dan nog, voor een Nederlander is altijd alles te duur, is gewoon om ziek van te worden.

Altijd hetzelfde...tja is wel duur, tja is wel duur, tja is wel duur..

Het lijkt wel Groundhogday hier op het forum

Er werd mij laatst een 'zeldzame' roland hs60 aangeboden als ruil tegen m'n arp axxe.

Er werd mij laatst een 'zeldzame' roland hs60 aangeboden als ruil tegen m'n arp axxe.

Jaja dat jij er een hekel aan hebt en hem spuuglelijk vind wil niet zeggen dat een ander hem niet zeldzaam vind...eerlijk is eerlijk deze variant van de 106 zie je gewoon weinig.

Je ziet ze niet veel nee, maar dat is ook wel met een reden :D

Tis wel echt een foeilelijk ding... pffff

Gelukkig ging ik weer ff pielen met m'n Axxe, om te kijken of alles nog werkt en toen werd ik wel weer een beetje verliefd op d'r.

Je ziet ze niet veel nee, maar dat is ook wel met een reden :D

Tis wel echt een foeilelijk ding... pffff

Gelukkig ging ik weer ff pielen met m'n Axxe, om te kijken of alles nog werkt en toen werd ik wel weer een beetje verliefd op d'r.

Ja dat vind jij, maar ik niet want ik hou van "lelijke items" en cult objecten...en die 2 speakertjes erin zijn best geinig. Zo lelijk is ie helemaal niet, mischien iets saaier dan een standaard Juno 106.

Ik vind de Axxe ook leuk.

Dat is misschien ook wel weer zo... en in t Duits had dat ook niet echt mooi geklonken.

Maar ja, euh.... iemand een jupiter 8 te koop voor een lieve verzamelaar????

Ja, tis ook wel een kwestie van smaak. Ik vind een Siel Mono er nog steeds lachen uitzien, omdat ie zo verdomd lelijk en lomp is.

Ja, tis ook wel een kwestie van smaak. Ik vind een Siel Mono er nog steeds lachen uitzien, omdat ie zo verdomd lelijk en lomp is.

Ja ik ook wel, op de bouwkwaliteit na vind ik Italiaanse synthesizers altijd wel leuk.

Status
Please reply by conversation.
Back