Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
heb er gisteren ook weer even mee gestoeid:heerlijk, misschien beperkt theorisch gezien , maar:
1 klinkt gewoon altijd lekker , en
2 omdat hij zo makkelijk omschakelt van geluid , ga je sneller dan enig ander polyfoon die ik ken, van geluidsfeer naar totaal andere geluidssfeer. ( hoe moet ik dat nu duidelijker uitleggen ?), hij brengt me snel bij het geluid wat ik wil , heel snel, zo snel dat ik op een uurtje veel meer fijne sounds produceer dan bv de a6 ( ook een fijne synth maar " weerbarstiger/ trager in programmering ) .
en dan die appergiator...
mocht ik erg krap komen te zitten , zou ik echt zou eerder m'n synthi eruit doen dan m'n jp8 , om even vergelijkbaar kostbare synth's te noemen. inderdaad ook niet voor 6000.
echt hij heeft iets heel bijzonders , of moet ik zeggen , wij hebben iets....

enjoy !

Gefeliciteerd man! Hopelijk zal ik je ooit daarin volgen :D

Als hij is aangeschakeld geraak ik er niet meer van weg.

Klinkt schitterend mooi in het beperkte wat ie kan.

Heel hoge funfactor.

Hier mag je met €6000 staan zwaaien, je zou hem niet meekrijgen.

We beseffen wel dat dit veel te veel geld is maar toch wil/kan ik niet zonder.

Onder de 5000 moet je er nog wel 1tje kunnen vinden anno 2011 als je wat zoekt

Ik zou denk ik toch wel eens goed nadenken als iemand met 6000 euro voor mij zou staan.
Ik vind het grappig dat je hem beperkt noemt. Ik ervaar dat ook zo. Niet dat dat negatief is maar ik heb het idee dat ik er veel complexere sounds uit de Jupiter 6 krijg dan uit de 8.
Desalniettemin een geweldige bak. maar ik zou mijn jupiter 6 eerder houden.

voor complexere sounds heb ik inmiddels vele alternatieven hard ( a6) en software
voor snel tweakend spelen met een heerlijke sound , en betrouwbaar, blijft de jp op eenzame hoogte voor mij

jup 8

jup 8

om goeie producties te maken heb je absoluut geen jûpiter 8 nodig
met goeie software kom je een heel eind...
maar dat telt voor zowat elke synth!
de jup8 oogt gewoon heel mooi, klinkt erg goed en is gewoon een symbool onder de synths voor mij

echt nodig heb je niet zo veel, wat dat betreft hebben we /ik het erg rijk alhier op dit stukje aarde

maar ben toch maar eventjes behoorlijk verknocht aan m'n jp8tje:D

Status
Please reply by conversation.
Back