2x115V=1x230V ingangsspanning?

falafelbiels

Learning to wiggle
Vrienden,

Mijn CGS66 PSU werkt niet naar behoren, hij levert niet genoeg stroom. Zodra ik meerdere modules er op aansluit zakt het hele zaakje in als een plumpudding. Volgens mij heb ik een te kleine transformator gebruikt, met name deze.

Nu denk ik dat ik voor een beter resultaat een dikkere transformator nodig heb, met name deze
Dit exemplaar heeft echter 4 pinnen voor de ingangsspanning, zijnde 2x115V. Nou heb ik het vermoeden dat wanneer ik de middelste 2 pinnen aan elkaar verbindt en op de buitenste 2 230V zet ik ook klaar ben.
Zie ik dit goed, vriendelijke vrienden?

Living VCOs (naar verluid) 90 mA. Daarna moet het toch nog niet op zijn? Volgens de beschrijving van CGS moet er 600mA uit te trekken zijn...

Ja die 2 lijken het zelfde te zijn op specs van conrad afgaande. Anyhoo er komen er 2 deze kant op. Maar gewoon proberen he?

By the way, niet gewoon de middelste twee pennnen doorverbinden, wel even kijken hoe de trafo gewikkeld is, en welke pen waaraan zit, staat in het datasheet. Heb wel eens bijna een PC-mount trafo opgestookt door gewoon de middelste pennen te verbinden.

By the way, niet gewoon de middelste twee pennnen doorverbinden, wel even kijken hoe de trafo gewikkeld is, en welke pen waaraan zit, staat in het datasheet. Heb wel eens bijna een PC-mount trafo opgestookt door gewoon de middelste pennen te verbinden.
en als ze goed zitten niet meteen aansluiten maar eerst meten of het wel ECHT zo is. Kan je een hoop kopzorgenbesparen :W

Back