MacBeth M3X €995!!!

Origineel geplaatst door fuse
En grappig genoeg zijn beide types ook benamingen van snelwegen. :)

En gewoon ouderwets sparen kan ook hoor. Net zolang totdat er weer nieuwere en vettere types uit zijn dan kun je deze vast wel kopen. ;)

Sparen, sparen?!? Ik wil alles, nu!

Hmm, onee, dat was wat een heel veeleisend vriendinnetje altijd zei. Grappig genoeg werkt het voor haar tot op de dag vandaag wel als ze dat zegt en woont ze nu in Monaco 8o)

Zonder grollen en dollen, ik kan er niet tegen als ik een synth perse wil hebben. Dat veroorzaakt een continue ontevreden en onvoldaan knagen aan mijn ziel, om gek van te worden.

Ik ben trouwens lekker mijn filter aan het FM-en en dat geeft van die heerlijke vocal formants, geweldig!

heeft de m3x ook fm-modulatie mogelijkheden dan ?!!?!? :o:

Origineel geplaatst door n0_key
Ik ga sparen voor de M5 die Ken voor 1300 GBP in de markt gaat proberen te zetten.
Hoe kom je aan deze prijs?

Wacht nu allemaal eens eventjes met die prijs voor de M5... Je weet hoe Ken werkt en hij kan pas de prijs zeggen op het moment dat de productie PCBs en behuizing klaar zijn.

Als Ken een prijs plaatst geloof ik hem. Ik heb namelijk al een andere prijs gehoord en roddelen daar....daar heeft niemand niets aan.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hoe kom je aan deze prijs?

Van Ken de man!

Hi, Nico- I'm hoping to do the M5 for £1295.00GBP- I think that for what the
M5 will be, that is pretty cheap!
Regards, Ken

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wacht nu allemaal eens eventjes met die prijs voor de M5... Je weet hoe Ken werkt en hij kan pas de prijs zeggen op het moment dat de productie PCBs en behuizing klaar zijn.

Als Ken een prijs plaatst geloof ik hem. Ik heb namelijk al een andere prijs gehoord en roddelen daar....daar heeft niemand niets aan.
In dat andere m3x draadje heb ik inmiddels gepost dat ik deze info rechtstreeks van Ken heb. Ik heb er ook bijgezet dat ie 'm voor die prijs hoopt te kunnen verkopen.

Het is iig een aardige indicatie... Ik lul niet zomaar wat 8o)

Hoe lang duurde het bouwen van de M3X bij jullie, heb al een tijdje niets gehoord (ook niet na mailen) en was wel benieuwd... Helaas ga ik volgende week op vakantie, dus zal je zien dat hij dan net geleverd wordt =(

Z,n 3-4 dagen had ik het iedee.Als je op vakantie gaat moet je hem gewoon vragen of hij hem op een bepaalde datum op de post wilt doen. ;)

Als je toch vakantie hebt kun je ook even bij hem langs gaan. ;)
(Oh ja en stoppen en aanbellen enzo ;) )

Ah..... ga je op wereldreis? Denk dan ook aan de diverse adapters.... en hou goed zicht op de bon. De diverse douane diensten kunnen anders denken dat je Ken's bakkie bij Ali's sound palace op Lanzarote gekocht hebt.

Ennu... laat af en toe even iets horen !

Goede reis !

Hi- Ironfreq- sorry for the delay- I've been getting 4 M3Xs ready including yours- I ship your unit to the netherlands on Monday- email me if this is a problem
Regards, Ken

Origineel geplaatst door conso
Ah..... ga je op wereldreis? Denk dan ook aan de diverse adapters.... en hou goed zicht op de bon. De diverse douane diensten kunnen anders denken dat je Ken's bakkie bij Ali's sound palace op Lanzarote gekocht hebt.

Ennu... laat af en toe even iets horen !

Goede reis !

Oeps... ik had dit nog helemaal niet gelezen... Ik vrees dat er sprake is van een misverstand.. maar ben een week naar Limburg op vakantie geweest en that's it :o: ... Sorry als ik verkeerde indruk heb gewekt :) Al staat een wereldreis wel op mijn to-do lijst, dus wie weet 8)

Maar weer ff on-topic (hoevaak zeg ik dat in een posting? :) )... Ik ben gisteren door Ken gebeld en mijn M3X is gisteren verstuurd en zal morgen (woensdag) of donderdag waarschijnljik al aankomen :) 8) :{

Ik kan niet wachten dus...! Sorry voor deze nutteloze post, maar moest mijn blijdschap ff ergens kwijt :D

groetjes, Ironfreq aka Vincent

1095 euro nu nieuwe vaste lage prijs voor de M3X, dat is een mooi prijsje! Nu maar hopen dat ze lang genoeg in productie blijven totdat ik ook weer geld heb......

Jep, de productie van de M3X blijft gewoon doorlopen, alleen is Blue Bay nu de enige partij die ze verkoopt.

mmm, ex btw, das minder, dat komt dan toch weer op een dikke 1300 euro uit. dat zit dan weer een stukje boven de psychologische duizend euro barriere. nou ja, 2de hands zullen ze dan wel tussen 800 en 950 ofzo gaan doen.

Tenzij je natuurlijk als professional werkt en een bedrijf hebt om de BTW te recupereren ;-)

Origineel geplaatst door bluebay
Jep, de productie van de M3X blijft gewoon doorlopen, alleen is Blue Bay nu de enige partij die ze verkoopt.
Ik zie nu op sites de volgende tekst:
More recently, the M3X was upgraded to a 'Series 2' model- some of the circuitry was improved upon and integrated into the 'master' pcb. A lot of internal wiring has been reduced too. We listened! Both Envelope Generators now have a slightly faster, snappier attack than the previous Series 1 model! The sonic capabilities between the Series 2 and 1 remain the same...that's something we wouldn't want to change!
Die actie van 995 euro, was dat ook een "series 2" model? Hoe kun je zien of je met een II te maken hebt?

Back