Analog factory in FL studio

Sjonnie Jordaan

Stamgast
Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie me dit uit kunnen leggen. Ik draai net Analog Factory met bijbehorende controller en alles werkt fantastisch, maar op het moment dat ik hem als VST in FL open dan doen alleen de standaard MIDI features het. Dat houdt dus in dat alle elementen die de MIDI juist zo tof maken het niet doen in FL. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen, het moet wel ergens in te stellen zijn. Ik weet dat ik regelmatig met stompzinnige vragen aan kom zetten, maar zou toch wel super zijn als iemand dit zou weten.

Bij voorbaat dank,

Sjonnie

analog factory is een vsti, je laad deze in flstudio en wat werkt er dan niet?

mischien je controller instellen in FLstudio?

De controller werkt wat dat betreft gewoon perfect in FL, kan knoppen assignen alles. Maar als ik Factory open in FL dan valt er niks te assignen en doen alleen de keys en de pitchbend het. Dat zou moeten betekenen dat ik ergens in de settings iets moet veranderen, maar wat, is dan de vraag.

je maakt wel een midi spoor aan in flstudio en je laad hier Analog Factory in?

Je kunt je midi controllers linken aan je midi-out spoor in FL (venster met die draaiknopjes en schuifjes)
Ook is er standaard een link to controller optie in het midi-out spoor. (iets met last tweaked)

Back