[synton] Syntar

JohnnyBusca

rocket scientist
Weet iemand iets over een Synton Syntar?

synton_syntar.jpg

Een twee vco, super Moog liberator, met op je linker hand allerlei filter presets?

lijkt wel een vervormde tennisracket hoes met een toetsenbord print er op.
kan dus vast niks zijn, mocht je hem een keer tegen komen voor een paar euro op een rommelmarkt kan je hem dus gewoon laten liggen.

Origineel geplaatst door EDP
lijkt wel een vervormde tennisracket hoes met een toetsenbord print er op.
kan dus vast niks zijn, mocht je hem een keer tegen komen voor een paar euro op een rommelmarkt kan je hem dus gewoon laten liggen.

Tot zover de wijsheden van vandaag. Tjongejongejonge... :erm:

Weet je zeker dat het een Synton is?
In het synthmuseum hebben ze het over een PMS (neeheee... Performance Music Systems :) )
Meer info hiero:
http://www.synthmuseum.com/pms/pmssyntar01.html

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Tot zover de wijsheden van vandaag. Tjongejongejonge... :erm:

R.

tja het verbaast me altijd weer dat sommige mensen echt geen humor hebben, of nergens tegen kunnen. lekker leven heb je dan zeg..

Laatst gewijzigd:
Dat ding is inderdaad geen Synton. In het verleden heb ik wel eens meer iemand gehoord die dacht dat het een Synton was. Ik weet niet waar dat vandaan komt.

Origineel geplaatst door omiel
Dat ding is inderdaad geen Synton. In het verleden heb ik wel eens meer iemand gehoord die dacht dat het een Synton was. Ik weet niet waar dat vandaan komt.
Ik geloofde het ook al niet, maar de link naar het plaatje is als volgt:
http://code404.com/synths/images/synton_syntar.jpg

op code404.com staan veel plaatjes, en misschien is dit weer eens zo'n Crumar-Siel-Teisco-Yamaha-Arp-Roland-Korg-we-kopen-zooi-van-elkaar-op-en-plakken-er-een-andere-merknaam-op geval. :)

Waarom denk je anders dat ik het vraag... ;)

Senso weet alles... :)

Origineel geplaatst door senso
Behalve de juiste getallen voor de Lotto =(
Senso weet ook dat geld niet gelukkig maakt.. Synths wel!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Senso weet ook dat geld niet gelukkig maakt.. Synths wel!

Daarom heeft Senso de goeie getallen nodig om geld te winnen en synths te kopen, zodat hij gelukkig kan zijn 8o)

Back