Waar kan ik Mijn Geheugenloze Yamaha SY85 laten repareren?

PHAEAX

wat niet rekt dat scheurt
Na een jaar heb ik 'm weer eens aangezet, maar Helaas... de liefde was over.

Het enige wat ik nog te zien krijg in het gele display zijn zwarte blokjes...

ook de rode ledjes willen niet meer branden. (snif...)

De winkel waar ik 'm ooit gekocht heb in Den Haag (Servaas) bestaat al lang niet meer.

Waar kan ik 'm vandaag de dag nog door een Goede (Het liefst in de omgeving Rotterdam, den Haag - of Amsterdam) vakman laten fiksen?

Het hoeft echt niet voor wehnag, of voor nix, en als je een btw bon kan schrijven ben ik al helemaal blij.

Dankbare groeten,

Marco

Hoi,

Waarom probeer je Yamaha zelf niet? Volgens mij gaan ze dat wel leuk vinden.

:okdan:

Bedoel je opsturen naar de importeur, heen en weer zeulen met zo'n doos???

Ja, ze zullen de rode loper vast uitrollen als ik met die bak van 20 jaar oud aan kom lopen.

....ach misschien eigenlijk toch helemaal niet eens zo'n gek idee.

ik zal eens kijken waar ze vandaag de dag zitten.

Thanx for the input :-)

Hier staan de sevice-centra van Yamaha:
http://nl.yamaha.com/nl/support/service_stations/
Ik heb zelf een aantal keren spullen laten repareren bij EEKA in Kapelle(in Zeeland helaas) Geschikte gast. Als je de SY bij feedback of zo brengt komt hij daar waarschijnlijk ook terecht. Zolang er reserveonderdelen beschikbaar zijn is iets te repareren, mijn juno-106 is weer als nieuw, mijn SY99 ook:okdan:
Opsturen per post ben ik niet meer zo'n voorstander van. Ik heb al een keer met een ebay aankoop een keyboard thuisgestuurd gekregen waarvan de kast aan gruzels was, en een rackmodule waar de frontplaat verbogen was door vallen/gooien. Tenzij je een flightcase hebt natuurlijk.

En medeforumlid Synthrepair in Meppel dan? Die kan toch ook alles repareren?

Back