DSI Tetra os Update OSX

1. Sowieso de nieuwste update downloaden (1.3.6 OS + 1.2.0 Voice) in plaats van de oudere die op de DSI site staat. De nieuwste is hier te vinden: http://prophet5.org/viewtopic.php?t=543&start=0 Je moet wel een account aanmaken en inloggen om de bestanden te downloaden.

2. Gebruik de gratis editor om de OS + Voice te updaten: http://www.soundtower.com/tetra/ Ga binnen de editor naar de banks tab in de toolbar -> dan naar de laatste tab binnen die toolbar -> Daar is de optie om de OS te updaten. De OS + Voice moet je dan apart updaten.

Lukt het zo? Succes!

Waarom zetten ze zo'n laatste OS niet effe fatsoenlijk op die site joh, ook al geen addendum of iets.
Beetje aftands gebeuren zo, maar thanx ik ga het wel proberen.

Dat met die sysex editor kreeg ik niet aan de praat. Ik kan met dat programma niet midi-prefs selecten en instellen. Nu met die software editor is het prima gelukt!
thx

Waarom zetten ze zo'n laatste OS niet effe fatsoenlijk op die site joh, ook al geen addendum of iets.

Dat kun je wel zeggen ja. De editor vind ik zelf ook best wel onhandig geprogrammeerd. Maar in ieder geval mooi dat de update gelukt is. Nu eindelijk goede multitimbrale ondersteuning.

Wat ik het fijnst vind is even een printout maken van alle parameters dit op de muur tapen, en dan gewoon met de control knobs assignen, zo kan je makkelijk navigeren door de menu's.

Dat multitimbrale van de tetra moet ik even induiken, daar heb ik hem uiteindelijk toch voor gekocht.

2. Gebruik de gratis editor om de OS + Voice te updaten: http://www.soundtower.com/tetra/ Ga binnen de editor naar de banks tab in de toolbar -> dan naar de laatste tab binnen die toolbar -> Daar is de optie om de OS te updaten. De OS + Voice moet je dan apart updaten.

Lukt het zo? Succes!

Dat met die sysex editor kreeg ik niet aan de praat. Ik kan met dat programma niet midi-prefs selecten en instellen. Nu met die software editor is het prima gelukt!
thx

Met de Tetra SoundEditor LE 1.5.1, gratis versie. krijg ik het niet voor elkaar. Ik wil graag de programs opnieuw laden omdat er behoorlijk wat geen geluid geven. Ik weet in de SoundEditor niet waar ik het Tetra_Voice_1.2.syx bestand moet laden/openen om dan vervolgens naar de Tetra te sturen.
Zoals beschreven ben ik naar: "Ga binnen de editor naar de banks tab in de toolbar -> dan naar de laatste tab binnen die toolbar -> Daar is de optie om de OS te updaten."
Als ik "dan naar de laatste tab binnen die toolbar" ga kom ik uit bij Multi". Daar is geen optie voor de update.

Kan iemand mij uitleggen waar ik de optie kan vinden?
OS Tetr4 is 1.5
Ik gebruik Windows 7.

Gebruik SysEX Librarian (freeware) software altijd op de MAC voor OS updates etc.

tralalalala

Aangezien de mensen hier enthousiast zijn over het updaten via Tetra SoundEditor zou ik dat ook graag met dat programma willen doen. Dus een beetje jammer van je "tralalalala".

ondertussen is er os 1.6.6 waarin de multi issues zijn opgelost. Aan de update van de editor wordt gewerkt.

+1

Kan ik aan update 1.6.6 komen zonder dat ik een login moet aanmaken op een, andere, site?

Aangezien de mensen hier enthousiast zijn over het updaten via Tetra SoundEditor zou ik dat ook graag met dat programma willen doen. Dus een beetje jammer van je "tralalalala".

Ja erg jammer, maar ik reageer op een vraag van de TS niet op een hijack van de thread.

Dus mijn antwoord was niet voor jou, maar kennelijk ga je er wel vanuit, terwijl je vraag voor een windows oplossing totaal niet relevant is imo.

Groetjes

Ja erg jammer, maar ik reageer op een vraag van de TS niet op een hijack van de thread.

Dus mijn antwoord was niet voor jou, maar kennelijk ga je er wel vanuit, terwijl je vraag voor een windows oplossing totaal niet relevant is imo.

Groetjes

thx

De is van 6 februari 2011 en was dus al geholpen. Lijkt me dus geen inbraak omdat de TS al geholpen is. Maar lezen is een vak :)
btw gaat mijn vraag over de Tetra SoundEditor die OS onafhankelijk is en waar de TS het ook mee voor elkaar heeft gekregen.

Back