Acid tekno 172bPm

G

Guest

Guest
Heej hoi,

Ik ben klaar met opnemen van een nieuw nummer:) Titel ben ik nog niet uit.........
Gemaakt met veel zooi en direct out opgenomen.
http://soundcloud.com/brztdk/testtake2

Comments welkom...

Ik mis ook het "acid" element, en vind het wat te snel voor tekno..lijkt meer rave oid.

Cheers voor het luisteren, en wel relaxed dat de enige comments over het vakje gaan:)

Voor mij hoeft er geen 303 in te zitten om het acid te noemen, maar dat kan verder iedereen voor zichzelf weten....

Cheers voor het luisteren, en wel relaxed dat de enige comments over het vakje gaan:)

Voor mij hoeft er geen 303 in te zitten om het acid te noemen, maar dat kan verder iedereen voor zichzelf weten....

Ja....zo lust ik er nog wel een paar.

Maak daar gelijk je titel van.

"I call it acid, but it isn't"

Of...."I went to rotterdam, to visit my friend and never got there"

of

"I went to have dinner with my parents, but somehow I got there too late in the wrong restaurant in the wrong town"

of
"I pretend to be my girlfriend on Facebook"

of
"Jean love's me"

interussante ..opinion..
acidtekno zonder 303..ok
bv een 303 [ desnoods clone ] bassline maakt nog geen acid tekno:peukie:

vin t trekkiewel lkkr rollend/minimal..veel gear gebruikt?

:doei:

hahahahahahahaaaa.....denk dat het "My gay nephew" gaat worden:)

met sooooontitel ...moetje wel een bepaalde [ scene ] club klassik ervan moeten kunnen toveren...;-]]
athem tune voor jullie rdams gaypride..nxtyear

:D

Heej hoi,

Ik ben klaar met opnemen van een nieuw nummer:) Titel ben ik nog niet uit.........
Gemaakt met veel zooi en direct out opgenomen.
http://soundcloud.com/brztdk/testtake2

Comments welkom...

sorry zitje beetje te spammereh

Wat wil je daar mee zeggen?
Plaat 1 ramt plaat 2 er dwars doorheen in elke halve minuut das ook het mooie van futurecore meestal

interussante ..opinion..
acidtekno zonder 303..ok
bv een 303 [ desnoods clone ] bassline maakt nog geen acid tekno:peukie:

vin t trekkiewel lkkr rollend/minimal..veel gear gebruikt?

:doei:

Gebruikt zo uit mijn hoofd:
Roland R8
Jomox Mbase 11
Dot com modular
Doepfer modular
Make noise QMMG
Plague bearer
Sherman filterbank 1
Prophet 08
Boss delay oud
Holy grail
D&R Dayner

Zoiets:)

so lekker trackie:okdan::okdan::okdan: heb gelijk zin in een tekno party....lekker stampen..

Ik vind wel dat je gelijk hebt dat niet alle acid tekno een 303 moet hebben. het kunnen ook andere hoog piepen en bliepjes zijn die het trippie effect bezorgen.

de aanwezige bleepjes maken het in mijn bescheiden beleving nog steeds geen acid......
Brz is geen acid en gaat steeds meer raven..............

maar goed.... laten we in het vervolg vrijwel alles acid gaan noemen, dan zit niemand er meer naast....
wie weet kunnen er weer sporthallen gevuld worden met smilies, bretels, converse sneakers en fluitjes ppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttt

Back