[Progressive House??] Erradiazio

The DrumKid

Ingeburgerd
Nieuwe track in elkaar gezet!

Feedback is erg welkom en wordt aangemoedigd :okdan:

Attachments

• Gioberto vs. Jay-Villa - Erradiazio (Original Mix).mp3
    5,1 MB · Bekeken: 97
Hee,

Het stuk tussen 2:10 tot 2:48 maakt het voor mij een beetje cheapy kermis achtig , zonde...mss een wat spacier break in de plaats?

dat stuk daarna vind ik wel weer vet. Ik luister over laptop speakers en het valt me op dat de bongo achtige percussie er erg boven uit steken, mss iets zachter?

Wel een geinige track!
:)

Punchy genoeg en wel warm. Maar laag stelt nix voor. my 2 cents;
Sirenes niet geschikt voor de track... . wat doet die ene hihat daar? makes no sense..
Die stab stopt f aan het eind van de break.. klopt niet.
Hihats zitten alleen links?
Eeen beetje saai en ietswat leeg, niet flawless maar wel ok gemixte track. Op het laag na dan.
Kzou met percussie wat meer flow proberen te vinden. Delay die hihat ofzow? En get some shakin bass in there.
Kzou werken aan wat meer atmosfeer in voornamelijk je drums dus... Maar idd geinig wel.

Punchy genoeg en wel warm. Maar laag stelt nix voor. my 2 cents;
Sirenes niet geschikt voor de track... . wat doet die ene hihat daar? makes no sense..
Die stab stopt f aan het eind van de break.. klopt niet.
Hihats zitten alleen links?
Eeen beetje saai en ietswat leeg, niet flawless maar wel ok gemixte track. Op het laag na dan.
Kzou met percussie wat meer flow proberen te vinden. Delay die hihat ofzow? En get some shakin bass in there.
Kzou werken aan wat meer atmosfeer in voornamelijk je drums dus... Maar idd geinig wel.

Hatje is al weggehaald was een foutje.
weet niet wat je precies bedoeld met die stab...
Er zit een shaker links idd heb ik al zachter gezet. Hats zitten gewoon midden.
We hebben bijna alle elementen de lead laten ondersteunen, daardoor hebben we veel elementen niet veel delay gegeven omdat het gauw afleid...
Geldt dus ook voor de bass, die ondersteunt de lead. We zijn wel aan het experimenteren met wat swing op de bass.

Thanks voor je feedback. Kunnen we meer dan genoeg mee :okdan:

Back