Bitumen pads: waar?

Stabby

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar Bitumen pads voor het modden van mijn CD-speler, maar kan het niet meteen ergens vinden.

Is er iemand die weet waar je dit kan verkrijgen of iemand die er zelf te veel heeft en wilt verkopen?

bij een garage.
en wat nog beter werkt om het ding helemaal stil te krijgen;\
zoek een plaats waar ze de weg aan het asfalteren zijn, en laat de cd speler daar even helemaal volstorten.

:koffie:

werk%20stelconplaten%20004.jpg

om verder nog even offtopic te blijven, ga je ze er aan de buitenkant ertegenaan plakken, of aan de binnenkant.?
en dit alles om een betere weergave te verkijgen?

om verder nog even offtopic te blijven, ga je ze er aan de buitenkant ertegenaan plakken, of aan de binnenkant.?
en dit alles om een betere weergave te verkijgen?

Aan de binnenkant. Maar het lijkt moeilijk om bitumen platen te vinden die minder dan 1cm dik zijn. Is er geen alternatief (zacht) dempingsmateriaal dat ik kan gebruiken zoals schuimrubber?

Wat is je bedoeling? Interne loopwerkgeluiden buitenaf minder hoorbaar maken (bij een luidruchtig loopwerk dus), of audiofiel geneuzel in de trant van "als de kast minder trilt, klinkt de CD beter"?

Dit geeft geen enkele verbetering. Koop liever een cdtje extra,.

mijn idee.
ik had vroeger wel eens klanten uit de hi-end hi-fi sector.

die plakten ook alle dingen vol met die bende, en dan ook nog van die hele dure puntige pootjes onder de versterker ( ik dacht iets van 100,- per pootje)
en dan zeggen dat er een verbetering in de weergave was.
waarop mijn vraag dan meestal was, klonk je installatie van 20.000 niet goed dan? :D

je snapt het al, in die hoek hield ik geen klanten meer over, mijn vragen waren ¨niet leuk¨

:mega:

:dubbel: audiofielen zijn zó...... sja...

Raam / deur dichthouden helpt ook in dat geval... en is goedkoper.. ;)

Vergeet ook niet met groene stift de zijkanten van de cd te kleuren, dat klinkt ook stukken beter.
Raar trouwens dat de high-end wereld niet massaal overstapt naar solidstate players , dan ben je toch van dat eeuwige loopwerk geneuzel af!?

Back