Van welk (gabber) nummer is dit ook al weer?

marcuscw

Ingeburgerd
ik heb dit al een hele tijd in me hoofd, ik weet alleen niet meer van welk nummer het is, ik dacht dat het van een gabber nummer was, het is niet helemaal het juiste geluid maar misschien dat iemand het herkent?

audio voorbeeld

?

Denk 't niet, da's toch geen gabber :) Erg moeilijk in te schatten, maar het komt me toch vaag bekend voor.
Misschien iets van Cixx and the Vinyl Junk, Eric & Tactic, Attic & Stylez of iets in die richting....

Volgens mij is het zo'n oud nummertje dat op een Thunderdome-compilatie stond. Misschien moet je 't Tactic of Dione ff pb'en, die waren er vanaf het begin af aan bij :okdan:

De volgende classic is ook geen gabber, maar dit komt wel aardig overeen...
Waar is de tijd gebleven... zucht.. ik word oud.. ;)

In de onderstaand filmpje zie je een remix van "housenation" met gejatte samples van mayday (van vorig post). Deuntje begint vanaf 0:31

thnx gaste maar is het allemaal niet. ik denk inderdaad dat het van een thunderdome cd komt, maar ik dacht dat het een bekende track was, maar niet dus :p

als je ff een mp3 upload hierzo kunnen mensen je helpen

:erm: dan weet ie waarschijnlijk ook wat 't is, als ie dat kan..

hij heeft al een stukje nagespeeld in 't eerste berichtje.

Traffic van Tiesto is trouwens een bijzonder slechte rip off van "Psykofuk" (mlatrix 2 uit 1996), een heel goed detroit techno nummer van Sean Deason.

allereerst is het tempo van het orgineel een stuk hoger , want ik ken de melodie lijn , volgens mij moet je rond de jaren 1998 - 2000 zoeken...maar ken even niet op de titel en de artiest komen...

Back