muursteunen voor synths e.d.

Status
Please reply by conversation.

FRE2K

tb or not tb
ik zoek een systeem om 2 schuine planken aan de muur te bevestigen van ongeveer 150/200 x 40 om wat synths en drumcomputers te plaatsen. dus met schuine muurhouders..

alle suggesties zijn welkom..

wat Wardo zegt..:kroon:

koeffie en :mega: staat klaar, ur welkom

thanks ik had het gezien.. helaas is 120 te smal en 2 x 120 te breed..

Ik heb met een hoop van deze dragers en wandrails met van de Gamma een op maat gezaagde plaat en hoekprofielen precies op maat gemaakte compleet verstelbare dragers gemaakt. Je kunt bij de Gamma of een andere bouwmarkt je planken al precies op maat laten zagen. Dus als je met een boor en schroevendraaier overweg kunt ben je er al.

ziet er netjes en ingenieus uit, helaas beschik ik over het minimale aan gereedschap maar ga het zeker in overweging nemen..

Ik heb met een hoop van deze dragers en wandrails met van de Gamma een op maat gezaagde plaat en hoekprofielen precies op maat gemaakte compleet verstelbare dragers gemaakt. Je kunt bij de Gamma of een andere bouwmarkt je planken al precies op maat laten zagen. Dus als je met een boor en schroevendraaier overweg kunt ben je er al.
kee dan, zoiets als deze zocht ik al alleen de modellen die ik kon vinden hadden een vrij flauwe hoek. Weet je hoeveel graden deze min. en max. kunnen hebben? (wil als het even kan ongv 45 graden)

thanks!

Status
Please reply by conversation.
Back