sh5 roland

Nogmaals: die synth is niet voor 1661 euro in Nederland verkocht, maar voor 2350 dollar in de USA. Je zou zeggen dat dat hetzelfde is, maar dat is het niet.

Overigens was 2 jaar geleden 1400-1600 euro in Nederland normaal voor een SH-5. In tussentijd zijn ze wat in waarde gestegen.

Qua marktwaarde/hype/etc zou ik sowieso niks roepen op basis van 1 veiling, en al helemaal niet als je naar een ander werelddeel kijkt en dan nog een sterk wisselende wisselkoers meeneemt.

?? dat ding stond gewoon in duitsland te koop hoor, kon in dortmund worden afgehaald.
maar op basis van 1 veiling kan je inderdaad van alles roepen over trends, maar dat heeft dus weinig zin. uitschieters naar beneden en naar boven komen vaker voor.
ik zou wel denken dat in dit geval misschien de roest op de outputs er iets mee te maken kan hebben.
zegt mogelijk iets over waar het ding gestaan heeft (vocht, kou) en zo'n ringetje aan de buitenkant is niet erg, maar je weet niet hoe het van binnen is.

'Der Sequencer ist Verkauft wegen der Sh5 können sie mich noch mal Anrufen wenn sie Interesse haben.'

kennelijk was de verkoper ook niet te spreken over de opbrengst. ik kreeg net deze mail.
beetje lullig voor de hoogste bieder.

mag dat zo maar, of leidt dat tot een officiële waarschuwing / eventueel bij herhaling verwijdering ebay account ?
lijkt me dat de hoogst biedende hiertegen toch een officiële klacht kan indienen..

roest was me ook opgevallen, en inderdaad, soms kan iets ontzettend meevallen in prijs

de vraag is hoe makkelijk de hoogste bieder dit accepteert en welke stappen hij onderneemt.

je kan het niet maken en ebay zal ook wel iets met een waarschuwing doen, maar als zo'n verkoper gewoon niet meewerkt, kan je naar je sh5 voor 1680 fluiten,denk ik. tenzij je er een advocaat opzet, maar wie doet dat werkelijk?!

lullig voor de hoogste bieder dus, tenzij het ding vanbinnen ook helemaal doorgeroest is, dan is het een mazzeltje.

?? dat ding stond gewoon in duitsland te koop hoor, kon in dortmund worden afgehaald.
maar op basis van 1 veiling kan je inderdaad van alles roepen over trends, maar dat heeft dus weinig zin. uitschieters naar beneden en naar boven komen vaker voor.
ik zou wel denken dat in dit geval misschien de roest op de outputs er iets mee te maken kan hebben.
zegt mogelijk iets over waar het ding gestaan heeft (vocht, kou) en zo'n ringetje aan de buitenkant is niet erg, maar je weet niet hoe het van binnen is.

Oh OK hij stond in Duitsland, dan is de prijs in euro's wel relevant (ik was misleid door de .com en prijs in dollars). Excuses. En dan is het inderdaad niet (te) duur. De gangbare prijs van 2 jaar geleden. Heden ten dage aan de "goedkope" kant.

De verkoper moet het dan wel wat netjes spelen, anders had hij maar een minimumprijs moeten opgeven.

och ja handel he, als het betaald is mag je het meenemen, daarvoor is het aan de eigenaar...
denk inderdaad dat hij het wat magertjes vond , en "eieren voor z'n geld kiest. "dan maar wat minder eerlijk"
iedereen let op z'n centjes, tja .
erg vervelend voor degene die dacht een koopje te hebben en nu maar zit af te wachten totdat hij eindelijk bericht terug krijgt van de koper...
mijn stijl is het gelukkig ook niet

och ja handel he, als het betaald is mag je het meenemen, daarvoor is het aan de eigenaar...
denk inderdaad dat hij het wat magertjes vond , en "eieren voor z'n geld kiest. "dan maar wat minder eerlijk"
iedereen let op z'n centjes, tja .
erg vervelend voor degene die dacht een koopje te hebben en nu maar zit af te wachten totdat hij eindelijk bericht terug krijgt van de koper...
mijn stijl is het gelukkig ook niet

Ja maar daarmee help je dus het principe van Ebay om zeep..zet hem dan voor het door jou gewenste bedrag te koop.

ik zeg al, mijn stijl is het ook niet
zie ook vaker mensen belachelijke limieten stellen, en na het bieden ( waarin niemand de limiet haalde ) zetten ze hem voor ongeveer de hoogste bieding + weer opnieuw erop.
tja , het gaat om geld, netjes is het allemaal niet natuurlijk, wel enigszins te volgen.

Vraag gewoon wat je er daadwerkelijk voor wilt hebben, als je lang genoeg wacht komt er vanzelf wel een koper.
En anders gewoon zelf houden.

Vraag gewoon wat je er daadwerkelijk voor wilt hebben, als je lang genoeg wacht komt er vanzelf wel een koper.
En anders gewoon zelf houden.

Als je iets wilt kopen geldt die uitspraak ook: zeg gewoon wat je er daadwerkelijk voor wilt geven en kom daar niet op terug.
Toch?

Als je iets wilt kopen geldt die uitspraak ook: zeg gewoon wat je er daadwerkelijk voor wilt geven en kom daar niet op terug.
Toch?

:D,........... dit riekt naar meer...
ik ga de chips pakken, iemand een biertje?

:mega:

Back