Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zei het jaren geleden al dat (sommige) analoge/vintage synths in de toekomst heel erg prijzig zouden worden, toen werd daar hier op het forum lacherig over gedaan.
Maar zie nu de prijzen eens, die rijzen de pan uit, en het eind in nog lang niet in zicht.
Zet je geld vooral niet op de bank met die lage rente, een zeldzame en gewilde synth is toch echt een veel betere investering.

jongens, pak eens iemand van je eigen niveau!
Ik zei het jaren geleden al dat (sommige) analoge/vintage synths in de toekomst heel erg prijzig zouden worden, toen werd daar hier op het forum lacherig over gedaan.
Maar zie nu de prijzen eens, die rijzen de pan uit, en het eind is nog lang niet in zicht.
Zet je geld vooral niet op de bank met die lage rente, een zeldzame en gewilde synth is toch echt een veel betere investering.

En wat ik ooit heb verkocht was in perfecte staat, zelfs nu zijn kopers van m'n spullen er nog content mee![]()

Ben toch echt blij dat ik nog wel een uitmuntende prijs voor de mijne heb gekregen
1661 euro is toch echt niet veel voor zo'n zeldzame en goede synth![]()