Sony MXP2000 onderdelen

Status
Please reply by conversation.

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
als iemand nog Sony MXP2000 onderdelen heeft liggen, roep maar.

ik zoek in ieder geval;
busprinten, mastermodule, headphone module, en de compressor sideschain module.

eventueel een frame.

ik heb eventueel wat groepmodules ter inruil.

:mega:

Hier een PSU...

http://cgi.ebay.com/Sony-AC-P-2000A...443?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e5b3f75bb

en een mxp2900..

http://cgi.ebay.com/36-SONY-MXP-Aud...021?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item415799f605

Shipping voor die laatste zal wel onbetaalbaar worden maar misschien wil ie hem wel in onderdelen verkopen. Ik heb wel interesse in de meterbrug...
Extra PSU is wel een must. En $180 is zowiezo geen geld voor zo'n zware bak. Waarschijnlijk krijg je hem nog wel voor minder als je de "make an offer" functie gebruikt.

Doe ook maar ff hier een gooi.. zag ineens dit draadje.. en heb sinds kort een 2900 :)
Heb met Jeroen ook al contact erover maar alle input en kennis is welkom natuurlijk.

Iemand enig idee of de connectors, benodigd voor de ins en outs, nog ergens te koop zijn of weet iemand misschien een naam daarvan? Hieronder zie je het chassisdeel op de tafel zelf..

attachment.php

En dan mis ik nog alle meterbrugkabels.. iemand 'n idee hoe dat in elkaar steekt? Er zit een hoop computer-achtig connector werk op de meterbrug zelf.. en nog een 3 tal connectors op het chassis..
Thanx alvast :mega:

attachment.php

attachment.php

Attachments

• P1000573.jpg
    P1000573.jpg
    34,9 KB · Bekeken: 56
  • P1000575.jpg
    P1000575.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 66
  • P1000574.jpg
    P1000574.jpg
    48,5 KB · Bekeken: 60
Hey Bas. De MXP staat momenteel nog semi decoratie te zijn in de huiskamer :D
Deels omdat hij te zwaar is om naar boven te sjouwen.. maar de hoofdreden is dat hij nog naar Jeroen baars moet aangezien hij er voeding voor aan 't bouwen is. :)

Had via een tip van forumlid Horny Rabbit al 9, gebruikte connectors kunnen kopen voor een schappelijke prijs maar ik moet er nog een aantal kopen aangezien je per broodje een connector gebruikt...
Ze zijn gewoon nog te koop bij Mouser ben ik inmiddels achter maar dan kosten ze 11 a 12 euro p/stuk.
http://www.mouser.be/ProductDetail/...EpiMZZMs%2bGHln7q6pm7BjqI3J1T15484oxC0%2b7z4=

De werking is momenteel nog onbekend dus, maar heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen :)

attachment.php

Attachments

• P1000576.jpg
    P1000576.jpg
    75 KB · Bekeken: 53
Vet! Ik heb nagenoeg dezelfde ;-). De mixer schijnt heel goed gebouwd te zijn. Zo ziet het er ook wel uit, dus die gaat het wel weer doen Pat ;-)

Hey Cool :) Heb jij em al draaiend, en gebruik je het met een patchbay? Het is door die connectors nogal een beetje vreemde eend in de bijt.. maar dit is, (of was) een standaard in radio/tv land.

Ben ook benieuwd of er nu wel of geen stekkers nodig zijn om die meterbrug te laten werken.. ('k hoop natuurlijk dat het gewoon werkt :))

Heb jij ook zoveel stereo broodjes?? Ik heb er 12 en 2 mono.. iets minder om em te gebruiken voor oudere synths (aangezien die mono zijn) maar ga em nu als een tweede mixer tussen andere mixers gebruiken... ben zo benieuwd naar de sound. :)

@ Radiance: Thanx :) Dat zou alweer een meevaller zijn als de meterbrug gewoon werkt.

Het wachten is dus nog even op de voeding :)

Status
Please reply by conversation.
Back