Swedish House Mafia bij BNN

voor mensen waar muziek geen enkel doel behoeft te hebben maar slechts een accesoire is van een lifestyle...

:halleluja

ik vindt dat nummer knas niet de term muziek mag dragen.. kom op zeg.. ik maak zelf ook hap slikweg nummers. maar dit is wel heel erg

en wat raphie zegd. het word gewoon steeds meer en meer marketing

ps zouden er echt mensen zijn die ''knas'' echt mooi vinden?

dit is gewoon die gast die in een interview de volgende tip gaf: wees niet bang om hardware te gebruiken:r

hij zou wel eq etc gebruiken. want een pompende afmix is nog et enige waar het alllemaal om gaat

3 guys are in a cafe,

one says: I've got the smallest arm of the world!

another says: I've got the smallest head of the world!

last one says: I'm the most musical talented of the world!
kwam deze tegen

The 3 guys go to Guinness World Records.

First one goes first and returns happy: I've really got the smallest arm in the world!

Second returns happy too: I've really got the smallest head of the world!

The last one returns angry and screams: WHO THE **** IS STEVE ANGELLO??

best als je iets simpels maakt, maar hang het dan niet aan de hoge boom en/of schrijf dr bij wijzen van geen heel boek over..

is die aflevering nog ergens te vinden? staat nog steeds niet op uitzending gemist

ps zouden er echt mensen zijn die ''knas'' echt mooi vinden?

ik denk dat dj jean dit wel vet vind......

afschuwelijke troep zeg.....weer een zooi hersencellen gesloopt...
maar serieus, er zijn heus wel mensen die dit te gek vinden...dit bestaat toch ook
......

mss wel een leuk draadje, slechtste tracks ooit.....

Tjah.. ik denk dat de meesten hier hun principes van nu aan de kant zouden flikkeren als je de zak met geld voor je neus hebt.

Ach, als ie maar geen...

En zo'n grote bagger is het niet. Als het echt hele grote bagger is behalen ze niet de status die ze nu hebben. Er is hier geen slechte muziek. Er zijn vooral mensen met 'n smaak anders dan de mensen die het stukje muziek hier afkraken. En dat is het. De meeste mensen die SHM goed vinden hebben denk ik niet zo veel met de kutmuziek van Trag, de IDM van 6 of de stukjes muziek die ik maak. Terwijl ik gerust 2 uur naar kut muziek luister in 'n lege zaal, Plaid volle zalen trekt... maar niet met SHM fans. Die staan in 'n volle hal zwetende 30+ mensen met witte kleren aan en hier en daar 'n remspoor...

Dus...

in iedere stijl is er wel een nummer die ik mooi vind op metal en hardcore na.

maar zodra iemand een mislukt nummer maakt zoals knas imo dan geven ze het gewoon een ander genre aan waar het wel ineens inpast 'dirty house' imo is het gewoon een slecht dance nummer.

die laatste is niet mijn stijl maar daarvan kan ik wel begrijpen dat het in de disco trekt
Mason vs. Princess - Superstar Perfect Exceeder
dat kan ik van knas echt niet

Back