Oberheim OB-1

mijn sporen, wat zeg je dat weer poëtisch

Hij kan Karina iig nog wel herinneren.
Dus zooo verschrikkelijk vaak zal hij zijn sporen niet hebben achtergelaten :p

of hij heeft een heel goed geheugen.
verzamelaar zo gezegd
alhoewel, dan zou hij spreken over karina 3b , met ongelijke kartelrand etc
kortom het zal altijd wel een mysterie blijven , en dat is goed zo

Jij deelt toch ook geen naakt foto's van je vriendin(nen) en zet zo openbaar op het net :eureka:
Wil niet aangeklaagd worden, straks moet ik noodgedwongen al m'n synths verkopen om de advocaat kosten te kunnen betalen ;)

Citaat MatthewLeBlom : jij hebt toch geld zat?
Als dat zo was had ik wel de OB-1 gekocht.

bar he dat synth forum zoooo doorzichtig is ,..dat iedereen byn precies weet ..wat iedereen te besteden heeft

denk dat analogicaaaaah ,..te lang naar de bierblikken van meneer le bleom heeft zitten staren in de andere draad..
zoidat!
:okdan:

s vergeten inde zo is dat
;-]

ob1 lijkt kwa geluid meer op een obx dan een sem en klinkt vetter door de twee suboscillatoren.
Zou het alleen nooit met een moog vergelijken, compleet anders.
Filter van de ob1 doet alleen lowpass, weliswaar 12 en 24 db.
Heb zowel de sem als de ob1, maar de ob1 ligt in de uk onder het mes wegens niet functioneren.
De digitale aansturing isnogal apart en heeft inmiddels al 2 nederlandse pro synth techneuten verslagen.

ob1 lijkt kwa geluid meer op een obx dan een sem en klinkt vetter door de twee suboscillatoren.
Zou het alleen nooit met een moog vergelijken, compleet anders.
Filter van de ob1 doet alleen lowpass, weliswaar 12 en 24 db.
Heb zowel de sem als de ob1, maar de ob1 ligt in de uk onder het mes wegens niet functioneren.
De digitale aansturing isnogal apart en heeft inmiddels al 2 nederlandse pro synth techneuten verslagen.

Ik was laatst bij iemand die er een had en hij zei "zeer instabiel apparaat" is dat ook jouw ervaring?

Citaat ralphvanzeel : Ik was laatst bij iemand die er een had en hij zei "zeer instabiel apparaat" is dat ook jouw ervaring?
Dacht dat jij zo veel verstand van synths had en niets van een ander aan wou nemen.
Niet dus blijkt wel uit je uitspraak.

Citaat ralphvanzeel : Ik was laatst bij iemand die er een had en hij zei "zeer instabiel apparaat" is dat ook jouw ervaring?
Dacht dat jij zo veel verstand van synths had en niets van een ander aan wou nemen.

Ralph heeft best veel verstand van synth maar inderdaad...hij wil ook wel wat van anderen aannemen.
Goed opgemerkt Analogica;)

:r

ik vond de ob1 niet zo veel aan, eerlijk gezegd, ik schaam me diep.
en ik had ook problemen met m aan de gang houden, veel gedoe.
is lang geleden, maar hij was toen al erg gewild en relatief duur. en nog steeds dus.

Back