MidiSport 2x2

Cubik_Planet

Knoppofiel
Hi all,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nog vrij nieuw in de groep en dat is niet het enige waar ik nieuw in ben ;) ...... een kleine omschrijving van mezelf en mijn setup....

Ruim 6 jaar lang heb ik achter de SL's gestaan, gedraaid door heel het land en ik begon mij een beetje te vervelen en ben begonnen met het kopen van enkele Synths..... en mijn "humble" setup is nu een Korg MS2000, Roland MC-303, Roland Juno 106, Alesis MidiVerb IV en natuurlijk nog mijn twee SL's en twee American DJ Pro CD-2 spelers alles gekoppeld aan mijn Behringer DX-1000 paneeltje....

Ik heb ook nog een Compaq Laptopje met onder andere Fruity Loops, Cubase VST, Reason en Rebirth..... en ik wil dit alles lekker gaan aansluiten op een Midi interface om daar vervolgens eens lekker mee te stoeien..... en ik zat te denken om een MidiSport 2x2 te kopen.......

Nu dan de vraag...... gezien ik nog weinig ervaring heb met Midi en de interfacen..... is dit een goede interface om te kopen????

Het leek mij een ok interface-je met USB en zo... lekker makkelijk, 32 kanalen Midi in en uit..... dus moet ook genoeg wezen dacht ik..... kortom pls give me some feedback on this peace of equipment.....

Alvast bedankt en hoop snel wat te horen!!!

Cubik Planet

k'heb 'n midisport 2x2 en ben daar zeker tevreden mee...OMS kan af en toe lastig doen, maar ook daar heb ik geen last van...

Ik heb er eentje. T is een ok ding en eenvoudig en simpel te installeren. Aansluiten en werken. Meer is er eigenlijk niet over te vertellen.

En hij is betaalbaar en t is een leuk geel robuust kassie.

Back