Woefje
Ouwe rot
Weet iemand misschien hoe je een e-bow namaakt? (:
Groetjes,
Cengiz
Groetjes,
Cengiz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is het eigenlijk moeilijk om met een ebow te spelen? Ik ben een zeer matig gitarist. OK, ik ben een ronduit slecht gitarist. Erg slecht.
En maakt het nog een beetje uit welke gitaar je gebruikt? Ik heb een Epiphone Les Paul Junior met 1 P90 van een jaartje of 18 geleden.
humbuckers

Je hoeft het ding helemaal niet zwevend vast te houden. Er zijn twee glijdertjes gemaakt die rusten op de snaren er naast. Bij een gewone gitaar speel je meestal de b-snaar en soms de g, hoge e moet inderdaad half zwevend.ha, mooi. dit!
ik wou ook altijd al een E-bow, maar mis toch wat in het ontwerp. Een heel gedoe om iets boven je snaren te moeten houden.
Je hoeft het ding helemaal niet zwevend vast te houden. Er zijn twee glijdertjes gemaakt die rusten op de snaren er naast. Bij een gewone gitaar speel je meestal de b-snaar en soms de g, hoge e moet inderdaad half zwevend.
Er zijn, naar gelang waar de fret is ingedrukt, bepaalde hot-spots, daarmee kan je zwellen en faden. Vibrato met de linker hand.
Wout
PS al die arpeggio's in de voorbeelden zijn volgens mij nep...