protools (TDM) plugjes

poul

Stamgast
ik ben op zoek naar freeware protools TDM plugins. weet iemand waar ik die op het werelds wijdste web kan vinden?

alvast bedankt

puol

Ik heb net toeval gisteren pro tools free gedownload, dat werkt allee onder 98/me en met gewoone hardware.

Ik kon er nix mee beginnen, zoals een fiets zonder stuur. Alle pro tools grapjes kosten handen vol geld...

reclame op de site... "nu 13 plugins voor maar $1200" en je hebt al een protools systeem vanavaf $10000

valt me op dat veel verkoop prijzen in nederland zelfs nog hoger zijn dan de list prijzen op de site!

Druid

de tdm plugins van de virus en Q kosten ongeveer als hun hardware broer... tja... geef me dan toch maar de harde synhts hoor...

Ik heb er moeite mee om zoveel geld voor software te betalen, dan heb ik ook liever hardware.

Druid

same here ehehe, maar tdm plugins zijn vaak wel van heel hoog kwaliteit!, maar dan nog

Freeware TDM plugins bestaan zowieso niet. Daarvoor moet je een licentie van digidesign hebben om plugins voor die hardware te maken.

Je bedoeld waarschijnlijk RTAS plugins en volgens mij zijn daar ook geen hobbyisten die plugins maken zoals bijv bij VST. Of je moet van een fabrikant een gratis plugin kunnen vinden die ze gratis aanbieden om de mensen lekker te maken. Evt daar beginnen met zoeken lijkt me.

Back