recording, juno di

Philly

Nieuwkomer
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een Juno Di.

Ik wil graag een bepaalde voice/melodie die ik speel opnemen zodat ik deze dan kan afspelen en met een andere voice erover heen speel.

Weet iemand wat ik dan moet doen?

groetjes,

Phil

Ik neem aan dat je de handleiding al helemaal hebt gelezen?
Zo te zien op het overzicht op de website van Roland heeft ie geen eigen sequencer aan boord dus alleen met de Juno Di gaat het niet lukken wat je wilt. Je zal er iets bij nodig hebben waar je die 1e melodie in opneemt (een pc met midi interface bijvoorbeeld). Die kan je dan op een USB stick zetten en die kan je in de Di proppen waarna je er overheen kunt spelen.

Van de roland website:
De JUNO-Di is voorzien van een USB MEMORY-poort en een “Song Player”-functie voor de directe weergave van songs op een USB-stick. Via vast toegewezen knoppen op het frontpaneel kun je zowat alle gebruikelijke datatypes afspelen (MP3, WAV, AIFF en SMF). Zo beschik je over begeleidingen waar je publiek versteld van zal staan! Door gebruik te maken van de “Center Cancel”-functie kun je trouwens de originele versies voor je optredens gebruiken en de zangpartij lekker zélf verzorgen. Geen zin in lang kopieerwerk? Sluit de audio-uitgangen van je MP3-speler dan direct op de JUNO-Di aan.

Back