Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht geen dankjewel bijdehand. Maar, een beetje betrokkenheid of reactie op tips. Of verdere vragen/opmerkingen..Wat moet 'ie zeggen dan? Alleen een discussie en wat soundbites om een Morodor achtige sequence te illustreren... Verwacht je een dankjewel of zo?
iemand wat meer uitleg rond die moroder arps en hoe je er zelf kan programmeren.e
Thanks pik@kapitein ortega knappe muziek man! ik heb hem geposted op mijn fb page zoda enkele van mijn vrienden ook een kunnen horen echt geweldige muziek

Geboren in '79. Niet echt bewust meegemaakt helaas. Probeer dat decennium nu muzikaal terug te halenje hebt de 80's dus niet bewust meegemaakt begrijp ik uit je verhaal...

Ik zou het wat minder "rekenkundig" benaderen en wat experimenteren met wat sequences. Gewoon een track van Coil aanzetten en een beetje mee-pielen op je synth.in verband met die moroder sequences zijn die variabel aan rythme (denk ik wel) en hebben die een bepaalde volgorde of ander muziek stijl waar de theorie van hun intervallen op gebaseerd is?
dit is een arp:
C
D#
G
A#
C
A#
G
D#

dat kan echter ging het nutuulk ff om het verschil tussen een arp en een quasi random verzameling ingeklopte noten...[UBERZEIKMODUS]
bovenal geplas...
[/UBERZEIKMODUS]
![]()

dat kan echter ging het nutuulk ff om het verschil tussen een arp en een quasi random verzameling ingeklopte noten...
maar erm, mijn post is gewoon 'gezeik' en je eigen de overtreffende trap; UBERgezeik dus?![]()