gezocht DMX(rapper) vocals

D-Joriz-

99% disabled
zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar dmx vocals,niet de drumcomputer maar de rapper
heel google al afgezocht maar kan tot op heden alleen mp,s vinden waar de vocals zeer slecht uit te knippen zijn doordat er bij 90% geluid doorheen zit gemixt
wie kan mij helpen?:engel:

Heb toentertijd genoeg gevonden .. via (mag ik het zeggen?) torrents.. zoeken op "a capella dmx" bijv.

Ontzettend schone a capella's.. wie weet heb ik er nog 1 ergens, maar dat zal ff duren eer ik die gevonden heb (weet niet op welke PC :P )

oohhoooh torrents , report knopje heb ik ingedrukt.. nee grapje:D
na urenlang zoeken heb ik nog maar 2 vocals gevonden van hem.
als je wat vind laat het me gelijk weten
thanks alvast!

Sorry, ik wist niet meer dat je daar moest geregistreerd zijn om te kunnen downloaden.
Als je de kans krijgt om je toch nog aan te melden: zeker doen!! Echt massaal veel acapellas te vinden daar.

Heb je een specifieke track nodig? Ik wil gerust wel iets downloaden voor je...
Ik heb ondertussen nog 'Get it on the floor' op m'n pc gevonden.
Ik post hem even voor je als bijlage.

Attachments

• dmx_-_get_it_on_the_floor_(acapella).mp3
    8,7 MB · Bekeken: 152
Sorry, ik wist niet meer dat je daar moest geregistreerd zijn om te kunnen downloaden.
Als je de kans krijgt om je toch nog aan te melden: zeker doen!! Echt massaal veel acapellas te vinden daar.

Heb je een specifieke track nodig? Ik wil gerust wel iets downloaden voor je...
Ik heb ondertussen nog 'Get it on the floor' op m'n pc gevonden.
Ik post hem even voor je als bijlage.

thanks again ,ik ga vandaag weer eens proberen of ze alweer nieuwe leden toestaan.
let,s get it on:D

maar ik kom nu niet meer op de site.... :( mijn i-net kan de server niet vinden.......

ok, ik heb mezelf aangemeld.. indd genoeg te vinden,je heb alleen wel een limiet van 30 downloads in de maand

en ik kan er ook niet meer op nu

lang leve het synthforum.. ik kan me hier altijd aanmelden.. nog nooit voorgekomen dat ie het niet deed:mega:

Beastie boys geven op hun site ook heel veel accapellas weg. Niet helemaal hetzelfde als dmx maar toch :P

op 1.15 heb ik hem er tussen geslingerd.. erstig "verrekt":P
de rest eromheen is niks nee ik weet het,dus daar hoef je niks van te zeggen:D

Attachments

• evil within dmx vocal.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 140
Die site is idd ruk, volgens mij stat het bij lab of iets dergelijks.

Back