De Ultieme STUDIO TOUR draad

Nouja geen tour maar A Guy Called Gerald laat zijn werkwijze zien. Jammer dat ie de 303 niet gebruikt.

owjee is die online ik durf dat niet te zien was super snotterig/verkouden en wazig 8~
Dat was nog een heel gedoe met een filmcrew en die grijsharige gast van FM coole gast wel

nice tour! ik zie t net via matrix. ze mogen t wel studio safari noemen in dit geval.

p.s. je klinkt niet anders dan in andere filmpies hoor...voor.mijn gevoel.

Goed om te zien dat ik niet de enige ben met een studio vol planten :)

Hoe zit het inmiddels met je SEM project? Gaat dat enkel met de SEMs die midi hebben? Heb een patchpanel SEM maar zou m ook wel willen uitbreiden naar een 2 of 3 voice

nog wel korter dan je gemiddelde album, Danny! erg cool!

En wbt dat wazig zijn…..volgens mij ben je dat van nature :D
(no hard feelings natuurlijk ;) )

Zal wel als baby in een emmer met LSD zijn gevallen :eureka:

Hoe zit het inmiddels met je SEM project? Gaat dat enkel met de SEMs die midi hebben? Heb een patchpanel SEM maar zou m ook wel willen uitbreiden naar een 2 of 3 voice

Ik was bij Schneidersladen laatst om nog een SEM te kopen maar ze waren uitverkocht, volgende week weer in Berlijn zal ff kijken.
In principe kan het ook met CV/GATE met die MIDIPAL maar dan moet je wel een MIDI-to-CV er tussen zetten (voor iedere SEM eentje)

Die Soundcraft Sweep is echt wel cool precies !! Mss dat dat toch dé filter truc van Insiders was ???
Ik heb ze één keer is van heel dichtbij bezig gezien., Maar 't blijft nog steeds vaag voor me, van wat ze allemaal gebruikte...
Zelf heb ik twee vd drie behringer tweakalizers achter de Amiga Paula Audio gezet....

Even linkje fixen:

Ik neem aan dat de Poly-61 door de Behringer gaat? Wat een geluid, geweldig zeg.

de hoogtepunten zijn de sissende S van Netherlands in de intro samen met de wiggelende stoel en het uurwerk vind ik ook gaaf .

en je staat ook nooit stil als je praat,echte kwelgeest voor de cameraman moet dat geweest zijn :D

owjee is die online ik durf dat niet te zien was super snotterig/verkouden en wazig 8~
Dat was nog een heel gedoe met een filmcrew en die grijsharige gast van FM coole gast wel

Gaaf! Ziet er prachtig uit. Je bent zeker een buitenroker of niet?

Good busy! Wel tof om te zien dat ik (zonder dat we dat van elkaar weten) veel overlap hebben qua synthesizers ;-) Terwijl ik ook nog eens hele andere muziek maak :D

Met 50+ synths vs. een stuk of 10 heb je inderdaad wel kans op enige overlap ;)

Back