Hooihuis
Acta est fabula
Volgens mij heb ik over dit pedaal nog niets gezien op SF...lijkt mij wel interessant eerlijk gezegd! Een simpele (echt) analoge delay, maar wel een die tot 1200 ms gaat. Ik heb hem zien staan voor 69 euro en dat is niet verkeerd - ervan uitgaande, dat hij okee klinkt natuurlijk. Ik heb eigenlijk al heel wat delays, maar ik zit hier wel hard over na te denken in ieder geval
Heeft iemand hem al?
Link naar website Akai
Ze hebben nog veel meer pedaaltjes in dezelfde reeks, maar het meeste is puur gericht op gitaristen eigenlijk.
Heeft iemand hem al?
Link naar website Akai
Ze hebben nog veel meer pedaaltjes in dezelfde reeks, maar het meeste is puur gericht op gitaristen eigenlijk.
Laatst gewijzigd:

Wordt alleen een beetje pissig van dit soort verlakkerij. Op de een of andere manier heb ik Akai als merk redelijk hoog zitten, ook al gaat dat natuurlijk vooral over de producten die ze vroeger maakten. Stond voor mij toch altijd voor goede kwaliteit, maar waarschijnlijk is dat niet meer zo belangrijk 

iid ..asje bv analoog pedaal wil koopdan een memory man hazardai..megaapedaal .ddureder hoefje der ookmaar eentje van..[hoogopmn wanted listnogh]