Stil rond Lennar Digital - Sylenth1

VasC

Dat smurfen we...
Sylenth1 wordt door veel mensen gebruikt, alleen wat ik mij nu afvraag is waarom het zo stil is vanuit Lennar Digital. Als ik de site zie van hem, dan is de laatste update van 1 januari 2009 is ...

Iemand een idee of we nog wat kunnen verwachten, of was het een eenmalig succes nummer of is hij bezig met iets geniaals (zat hij ook niet op het forum?)

Ik denk dat je op KVR antwoord zal vinden op je vraag. Ik heb zelf de topics niet gevolgd, maar ik heb verschillende topics met jouw vraag langs zien komen.

Hoewel de laatste update inderdaad van 2009 is, is er nog wel een beta relase uitgekomen met voornamelijk wat bugfixes. Fixt in ieder geval een vervelend memory leak en ondersteunt nu ook 64 bits.
Als je het product netjes gekocht hebt, kun je vanuit de software zelf gratis updaten naar de nieuwste versie.
Ik heb geen enkel probleem met die beta versie, maar verbaas me er ook wel over dat het erg lang duurt voordat deze versie uit het beta stadium komt.
't Is verder een prachtig pakker, maar wat vernieuwingen zouden wel fijn zijn (zoals een fatsoenlijke pwm optie).

pwm kan je nabouwen met de ingredienten die erin zitten (negatieve pulse ertegenoverre zetten).

Dat weet ik, maar het kost je wel altijd een extra oscillator op die manier. 't Is eigenlijk raar dat zo'n bassfunctie er niet standaard in zit.

Back