DGS - Scorpion. Wie kent deze?

erg vervelend ,mensen die synths [willen] verkopen ,voor 3 x de marktwaarde ,...
en dan ook nog zeggen ,ik respecteer jullie , doe je dus niet.

-Nee vriend jij bent degene die een ander niet respekteert dat blijkt al uit de eerste zin.
Als het een probleem is voor mensen dat die oude synths voor 3 x de marktwaarde ( wie beslist dat trouwens?)
worden verkocht, zoek dan een andere hobby want dit zal altijd zo blijven,
dat heet marktwerking. Als ik een 303 te duur vind, dan koop ik toch gewoon geen 303 heel simpel.
Ik wil heel graag een Synthi A kosten op de markt tussen de 4000 en 5000 dolleuros, als ik het geld had
kocht ik hem meteen terwijl ik voor het zelfde geld 2 Andromedas kan kopen, dat is een keuze die je zelf maakt.

ze proberen het onderste uit de kan te trekken.toch.../
het is idd waar dat iemand er voor moet bieden wat ie hem waard vindt ,
[dus kan je ook gezeik verwachten ,als het 3x te veel is ,...
en niet omdat het nu 10 jaar later is .]
ok alles is duurder ,maar mn pro one hoeft heus niet in een keer 2100 eu op te brengen

Nogmaals ik vraag me af vanwaar die bemoeienis, al verkoop ik een mijn Scorp voor 1 miljoen euro dan nog is
dat MIJN zaak mijn beslissing!
Als mensen de marktwerking niet aan kunnen van oude analoge synths dan raad ik ze aan om je bezig te houden met
moderne synthesizers die worden namelijk goedkoper.
Het is maar wat je zelf wilt en wat je, voor bijv. je hobby of in sommige gevallen beroep over hebt.

voor syrinxen worden ook erg hoge bedragen geboden ,...
maar dat is blijkbaar wel erg zn geld waardt [en blijft het ook,....] in apparaat en sound ,...

O vertel eens?

zeldzaam, wordt hier in een keer een erg duur begrip ,....
ik vindt een synth moet ook beoordeeldt worden naar zn kunnen/en klank .
niet alleen waarde en zeldzaamheid
ga er lekker boven opzitten,...ofzo
ughh

Tja dit laatste zegt mij eigenlijk al genoeg.
MVGl

Net zoals niemand een synth hoeft te kopen, is het ook niet verplicht om lid van dit forum te worden, of om draadjes te lezen 8o)

Relax toch jongen, dit is een synthforum vol met roddelende oude wijven :okdan: en wij vinden het allemaal leuk om over dit soort dingen te lullen. Trek je er toch niet zo veel van aan, doe een beetje volwassen.

Je hebt nu al tig keer gezegd dat we 'm niet hoeven kopen. Geloof me, dat soort opvoedkundige hulp is niet nodig, want volgens mij koopt niemand 'm van je voor dat geld :D

Overigens ben ik wel met je eens dat het allemaal heel subjectief is. Sommige synths zijn 'hip' en brengen daarom verhoudingsgewijs (te) veel op, in vergelijking met misschien nog wel interessantere maar minder gewilde bakkies. Ik bedoel, ik betaal echt geen 900 euro voor een 303, ik vind voor zo'n dingetje 300 euro heel reeel, maar dat is de rest van de wereld niet met me eens 8o)

Het is dus de vraag of die Scorpion wel zo interesant is, want 'hip' is ie zeker niet.

Dutch fingers...

1 Je hebt een zeldzaam apparaat
2 Je lijkt me een synthfreak
3 De scorp heb je nog niet zo heel lang lijkt me,aangezien ik hem 3 jaar geleden ongv verkocht en hij eerst bij anderen heeft gestaan.

Die 3 punten bij elkaar....waarom wil je hem dan kwijt?

Beste n0_key,
Als ik die Syntrance folder van die spider idd vind, krijg je hem van me.

Groet
Joost

/offtopic
Ik heb btw hier nog wel een folder van een Crumar performer string synth liggen.
Syntrance was destijds ook importeur van Crumar in Nederland

iemand interesse ? (het is een dubbelzijdig kleuren a4-tje)

istie weer

istie weer

Origineel geplaatst door omiel
Heb je er aan gedacht dat die jongen wellicht wel eens dislectisch kan zijn?

o-miel thnx ,..
:stupid
het zijn inderdaad,...een stelletje ouwe wijven bij elkaar hiero
synthfreaks - wat voor klankkleur heeft de jouwe ,...HIHI

en het gaat niet om de spelling ,maar om de boodschap....
beethoven was ook doof ....
:halleluja
en idd is het iemand zn eigen zaak als iemand te veel vraagt ,...
accepteer dan ook tegenspraak ,...
:D

blauw ...

Back