Casio HT-700

cool hoor, ik heb zelf een Hohner KS49 (witte duitse versie van de HT700) ze hebben echt een heel smeuig filtertje, ga hem weer eens ff uit de kast halen door deze filmpjes :koffie:

Ik ben niet te spreken over "de trekzak" sound . Een goed dik orgel kan nog maar dit vind ik niet goed klinken.

Editten gaat wel op zijn 11 38ste op dat ding, is het uberhaupt mogelijk een software editor voor dit te maken?

ik ben bang van niet, hij reageert niet op sysex info en met midi CC kan ie ook weinig.
het is inderdaad qua editten niet echt een makkelijk ding, maar op een gegeven moment ken je alle parameters wel bij nummer.

je kunt overigens wel verschillende midi kanalen aansturen, waarbij de begeleidingsound ook te editten is.
multitimbraal dus maar dan wel heel beperkt..

ik ben bang van niet, hij reageert niet op sysex info en met midi CC kan ie ook weinig.
het is inderdaad qua editten niet echt een makkelijk ding, maar op een gegeven moment ken je alle parameters wel bij nummer.

je kunt overigens wel verschillende midi kanalen aansturen, waarbij de begeleidingsound ook te editten is.
multitimbraal dus maar dan wel heel beperkt..

Hoe save je eigenlijk sounds op dat ding? is mij nog nooit gelukt, moeten er dan batterijen in?

Back