D-70 factory preset card

matrixxx

Ouwe rot
Roland D70 factory preset card

t.b.v. overnieuw in de ROM laden en dat gaat niet via midi.

Last edited by a moderator:
Sysexje sturen niet makkelijker ? of is de midi-in stuk ?

Nee ik moet alles overnieuw in de ROM laden en dat gaat niet via midi.

als het goed is krijg ik zo een 256 card maak ik wel een kopie van een andere D70, kijken als dat lukt

probleem is opgelost,

maar als nog als iemand een factory card heeft dan wil ik hem voor de toekomst nog graag willen hebben.

Mooi :okdan:

Bij de d50 lukt het wel nog over midi, interesant te weten dat dit bij de d70 niet kan.

Ik heb deze week een paar mails gehad hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

Het is overigens ook de procedure voor als je een lithium batterij gaat vervangen.

als eerste is het belangrijk dat je een originele Factory card heb of een 256 card waar een backup van de soundset op staat voor de D-70. Via midi gaat het niet werken en het is ook onmogelijk om via midi een card te schrijven.

volg dan de procedure die in de bijlage beschreven staat.

Attachments

• Schermafbeelding 2011-03-25 om 08.44.00.jpg
    Schermafbeelding 2011-03-25 om 08.44.00.jpg
    81,5 KB · Bekeken: 60
Heb nogal de neiging om batterijen te vervangen met de stekker er in en de synth aan (batterijen die in een houder zitten)

Omzeil je dat patchen en of calibreren gedoe mee.

Thx voor de info anyway ;)

Heb nogal de neiging om batterijen te vervangen met de stekker er in en de synth aan (batterijen die in een houder zitten)

Omzeil je dat patchen en of calibreren gedoe mee.

Thx voor de info anyway ;)

Ik doe vrijwel het zelfde, batterij vervangen met de stroom er op maar laat ik dat nou maar niet hier uitleggen want ik krijg al zat apparaten in handen die door dit soort acties stuk zijn gegaan.

Back