Akai AX-60 filmpje/track

Hij heeft een speciale ingang voor het filter (s)
kon in combinatie met oude akai samplers gebruikt worden. (ik dacht in elk geval de s612 en de s700)
je kon dus de geluiden uit je sampler filteren.
Is een speciale kabel, maar het schijnt met een monitorkabel van een atari ook te kunnen.

ik heb ergens ook nog zo'n kabel liggen, maar verder ben ik nog niet gekomen.

Ja correcto, je hebt de atari monitor stekkers nodig (conrad) en dan 7 draadjes doorsolderen, of 1 atari stekker en een zooi jack bussen en andere synths koppelen, maar het mooiste is een akai sampler aansluiten en via de ax midi bespelen.

Ik wil ook zo'n kabeltje! (Synth en sampler heb ik al) Maar ik heb geen soldeerbout :D

Na het luisteren van deze voorbeeldjes schaam ik me wel een beetje voor wat ik uit die van mij gehaald heb de afgelopen jaren. Waar is de stofdoek?

Jaah het is een echte scheurbak, ik heb vroeger de VX-90 veel gebruikt met hardcore, maar er is zoveel meer uit deze synth te halen. Je programmeer kunsten zijn de limiet en de AX-60 maakt dit het makkelijkst vanwege de sliders. Synth is zo analoog als het maar kan en intern volledig digitaal gestuurd. Mods zijn dus zinloos en kunnen enkel in het digitale domein worden uitgevoerd. Die audio input is echt super en is niet gelimiteerd tot enkel samplers met de juiste kabel kan je alle gewenste audio bronnen invoeren :duivels:

heeelijk, vooral die 2e rustige.....wow,,,,,,dit is net als een demo van syntezatory pl
ik wil meteen een AX60

Ligt het aan mij of is de AX-60 iets punchier tov de Six tilde Trak

http://www.synthwiki.nl/index.php/Curtis_CEM3394
Zitten dezelfde cem3394 in (synth on a chip) en de sound zou dus globaal hetzelfde moeten zijn.
Maar heb zelf nog nooit de ax-73/60/vx kunnen vergelijken met de sequential sixtrack of multitrack. ;)

Back