hand klap ka
Ouwe rot
Voor spelen heb je een bepaalde "Joie de vivre" nodig, iets wat sommige "overal tegenaan schoppende azijnzeikers" hoogstwaarschijnlijk niet hebben.
hear hear
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor spelen heb je een bepaalde "Joie de vivre" nodig, iets wat sommige "overal tegenaan schoppende azijnzeikers" hoogstwaarschijnlijk niet hebben.
Da's wellicht voor de duurdere volgende versies 
Dat slaat toch helemaal nergens op? Dan moet geen enkele producent nog iets op de markt brengen, tweedehands is toch goedkoper 
Ik vind het een leuk ding, maar besef dat dit puur uit nostalgische reflex is...
Mij doen veel van die geluiden in de vids sterk denken aan bijvoorbeeld oude Neon Judgement, Suicide en aanverwanten.
Kan me dit bakje dan ook levendig voorstellen in de meer noise-gerichte muziekstijlen. Lekker smerig/overstuurd op de achtergrond
Vraag me stilletjes af of ie ook traag en 'mooi' kanDa's wellicht voor de duurdere volgende versies
Off-topic: Ik begrijp al die vergelijkingen niet met tweedehandsspullenDat slaat toch helemaal nergens op? Dan moet geen enkele producent nog iets op de markt brengen, tweedehands is toch goedkoper
![]()
je moet het zelf bezitten idd, een machine moet alleen maar luisteren naar wat jij in te brengen hebt...ik heb overigens best wel last van Joie de vivre, maar een valse kutsynth helpt daar zeker niet aan mee...............

) die alles al hebben. dat is nutuulk ook wel weer zo... zo zal menig C64 sid liedjes componist destijds ook hebben gesmuld van VSTi's ipv zelf in elkaar getimmerde machinetaal routinesin mien tied had ich de vingers d'r bie afgelikt

,
.
Is ie vals?
Hoe bedoel je? Serieus......hij quantized toch de noten......ik neem aan dat als je de VCO stemt dat ie dan toch netjes chromatisch kan spelen?
PS nog nieuws over de multi-tron?
het zou best kunnen dat er een quantizer inzit, moet eigenlijk ook wel.
dat vals neem ik vooralsnog dus even terug, totdat het tegendeel waar wordt , natuurlijk.
... auto-tune ... je kunt die functie ook in verschillende demo-filmpjes zien...