Gear vasten

'gear' is gewoon gereedschap/spullen/benodigdheden om een bepaalde taak uit te kunnen voeren.... of dat nu in reallife is (wat opzich misschien ook een dikke illusie is ;)) of virtueel maakt verder niet uit... overigens is een softsynth ook maar een klein gedeelte van het complete pakket nutuulk want de PC en het scherm zijn nutuulk net zo echt als de knopjes en sliders op een normale bass-waardige synth...

de PC is dus net zo goed een synth op het moment dat je een VSTi opstart
(of wil je soms zeggen dat een 'echte' synth die uit staat ook geen synth is?) ;)

wow dit wordt diep...

Als een synth een sequence speelt in een studio waar niemand is, klinkt er dan muziek?

Wie weet ??? mogelijk ligt de zekering er al uit of is je gear in treur mode 8D

'gear' is gewoon gereedschap/spullen/benodigdheden om een bepaalde taak uit te kunnen voeren.... of dat nu in reallife is (wat opzich misschien ook een dikke illusie is ;)) of virtueel maakt verder niet uit... overigens is een softsynth ook maar een klein gedeelte van het complete pakket nutuulk want de PC en het scherm zijn nutuulk net zo echt als de knopjes en sliders op een normale bass-waardige synth...

de PC is dus net zo goed een synth op het moment dat je een VSTi opstart
(of wil je soms zeggen dat een 'echte' synth die uit staat ook geen synth is?) ;)

Ik weet niet maar een PC is geen synth ook al draait die een softsynth :)

Een hardware synth die een stukje software draait is ook geen PC maar een synth :geslaagd:

Je hebt wel Computer Gear .

-ik heb meer spul in de studio dan dat ik stopcontacten ter beschikking heb
-ik begin synths mono aan te sluiten omdat de 24 track mengtafel te klein wordt
-ik heb synths gekocht die ik op de dag van aanschaf na nog niet gebruikt heb
... wat is uw conclusie, dokter?

In dat geval ben ik verslaafd... and I love it! :D

Ik weet niet maar een PC is geen synth ook al draait die een softsynth :)
ik weet wel... op het moment jij de PC gebruikt voor Word is het een text verwerker... op het moment dat jij Fotoshop gebruikt is het een fotobewerkings dinges... op het moment je een movie zit te turen is het een TV met video player... en op het moment dat jij je PC gebruikt voor een softsynth is het een synth...
Een hardware synth die een stukje software draait is ook geen PC maar een synth :geslaagd:
aha! je dacht mij voor te zijn nutuulk maar helaasch... een synth is opzich wat dat deel betreft ook gewoon een computer :geslaagd:

ik spreek ook liever van 'VSTi' trouwens dan van 'softsynth' aangezien die 2e niet het volledige pakket is...
en slechts ende alleen 'plugin' is helemaal een kut woord want dat zegt totaal ende niets over het feit dat het een synth zou kunnen zijn...

tsjaaaa, wat is nu de 'werkelijke' definitie van een synth he :D
is ook verder niet echt van enig belang, het gaat er nutuulk uiteindelijk om of het bruikbaar is...

Laatst gewijzigd:
ach, er valt zoveel onder die naam...

spur_gear.jpg

7

Total%20Fishing%20Gear%20Bank%20Boss%20Chair.jpg

scuba_diving_gear.jpg

Heb je de whisperlite al gesampled? ;)

Misschien een achterhaalde vraag, maar waar staan de letters G.A.S. nou voor??

Geen ideee ?

Intussen nog steeds geen gear erbij en reeds 5kg vermagerd van de stress. 8D

Er zijn nog nieuwe monitors onderweg maar dat was besteld voor de vasten :engel:

Gear Aquisition Syndrome :P

gaat topicstarter trouwen en heeft hij een gelofte gedaan " als synthmaagd het huwelijk in" of zo. ?
knap hoor, 40 weken alleen in de woestijn zonder een glimpsje hoop op een nieuw stuk gear. ik snap het wel, voel hem ook aan.
ik zou het niet kunnen. maar ja .... een dergelijke uitdaging is natuurlijk ook slechts voor weinige/ de creme de la creme weggelegd.
ik ben zeer onder de indruk, het bewijst maar weer eens in welk select gezelschap ik mij alhier bevind
chapeau !
( ps kunnen wij op de hoogte blijven van de vorderingen, misschien webcam....?)

gaat topicstarter trouwen en heeft hij een gelofte gedaan

Neen reeds lang getrouwd. hadden we het geweten, was de gelofte anders geformuleerd 8o)

( ps kunnen wij op de hoogte blijven van de vorderingen, misschien webcam....?)

Zeer zeker, geen webcam... sorry.... heb ik niet... er komt geen nieuwe gear in de studio... ook geen pc gear ... ook geen re-20 die juist op onze marktplaats verscheen voor €100 =(=(=(...kut

:mega:

Back