electronica ebm?

Bass

Gepokt en gemazeld
ik vind dit soort muziek leuk om te maken, maar ik kan er eigenlijk geen naampje aan geven...
iemand suggesties?

Attachments

• 02042011.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 99
ach so, je wil dat wij een genre naam gaan roepen voor je trackzondernaam...
waarom verzin je er zelf niet 1? ...moet het passen binnen een reedsch bestaand genre ofzo?
is dat belangrijk dan? ...wat is de meerwaarde daar pcies van eigenlijk?

zo, bass heeft weer zijn portie aandacht voor vandaag :D

een naampje is op zich niet belangrijk hoor, maar het is leuk om te kunnen vertellen wat voor soort muziek je maakt... electronische muziek is zo breed :)

Ik moest meteen aan deze cd denken.
Miscchien dat het er niets mee te maken heeft hoor.

Disc 1 track 9 is mn persoonlijk favoriet ;)

[ame="http://www.amazon.com/Electronic-Body-House-Music-Hell/dp/B00006SMBT"]http://www.amazon.com/Electronic-Body-House-Music-Hell/dp/B00006SMBT

maar het is leuk om te kunnen vertellen wat voor soort muziek je maakt... electronische muziek is zo breed :)

Hiermee geef je eigenlijk aan dat je niet weet waar je mee bezig bent.. :D

Maar ik vind het muziek voor bij een of andere duistere game gedurende een bepaalde episode, misschien dat iemand anders kan vertellen welke episode van welke (nog te maken) duistere game het zou kunnen zijn, dat zou ik niet kunnen zeggen. :P

Verder klinkt het wel geinig trouwens.. :okdan:

Klinkt lekker, al wordt het later wat eentonig, mag iets meer variatie in wat mij betreft :) Misschien future electro iets?

zeker ebm (electronic body music)

volledig in hetzelfde genre :

- nitzer ebb (that total age)
- daf (deutsche amerikanische freundschaft) - gold und liebe - alles ist gut - fur immer
- die krupps (begin jaren 80) - Stahlwerksymphony - Volle Kraft Voraus! - Entering the Arena

succes !

hoe heb je die sequence trouwens gemaakt ?

maar het is ook geen complete track hoor, ik wou mn VFX weer eens gebruiken en heb die voor de bas gebruikt..
ik gebruik de EMX als sequencer

er is lastig een naam aan te geven omdat het nog niet echt een track is
een uitgerekt loopje
ik vind de sounds cool alleen er zit zo weinig funk in
die snare slaat alles dood imho en er staat geen groove tegenover die dat compenseert

Ahaa ebm... Ik vind het een vet opzetje. Houd ik wel van. Moest gelijk hieraan denken:

Ik zou zeggen werk het uit, kan echt wel vet worden denk ik.
En misschien ben ik een beetje dom, maar wat is je VFX?

Laatst gewijzigd:
Coole sounds, ben ook fan van het EBM genre. Het lijkt inderdaad een Nitzer-Ebb (iets van lightning man)nummer of wat dan ook, maar toch... eigen.

Back