electronica ebm?

ik vind hem bij nader inzien best dik :D

dat kan, maar ik probeer met low budget gear dikke sounds te maken :)

variatie in ritmes
dat is een kenmerk van IDM, dus daarmee wordt het een IBM track

(en het mooie is dat er al een logo voor is :D)

ibm_logo.png

​

het is vooral dat er niet zoveel werk in zit
wat structuur erin
wat fx, modulatie.. etc
maak er s een track van
zou best cool kunnen worden

ik moet ook leren uitwerken, meestal heb ik het geduld er niet voor om uren of dagen aan 1 track te zitten :(

ik moet ook leren uitwerken, meestal heb ik het geduld er niet voor om uren of dagen aan 1 track te zitten :(

Dit is vaak niet alleen een kwestie van geduld, maar ook van overzicht en inzicht in hetgeen je gemaakt hebt, na een tijdje 'zie' je het niet meer en dan verlies je een stukje motivatie om door te gaan.

Wat hier tegen kan helpen, aantekeningen maken tijdens het luisteren op het moment dat je het 'niet meer ziet / of hoort'.

Als je heel geconcentreerd gaat luisteren met het geven van kritiek op je eigen track als doel dan hoor je ineens van alles wat je nog anders zou willen, dit schrijf je op, en ga je vervolgens uitvoeren.

En dit blijf je doen tot je echt of echt zat bent, of echt klaar bent.

Ik zeg niet dat dit altijd een oplossing is, maar het kan soms helpen. :)

Wat hier tegen kan helpen, aantekeningen maken tijdens het luisteren op het moment dat je het 'niet meer ziet / of hoort'.

Als je heel geconcentreerd gaat luisteren met het geven van kritiek op je eigen track als doel dan hoor je ineens van alles wat je nog anders zou willen, dit schrijf je op, en ga je vervolgens uitvoeren.

En dit blijf je doen tot je echt of echt zat bent, of echt klaar bent.

vind ik een goeie tip.
de aanzet is zeker goed, uitwerken zou ik zeggen.
enne: ebm alright!

Back