Synthesizer aansluiten op laptop!!!!!

matthijs124

Nieuwkomer
Hallo mensen,

Ik ben al weken bezig om uit te zoeken hoe ik gewoon simpel iets op kan nemen met mijn synthesizer. Het liefst wil ik de opgenomen dingetjes gewoon in fruityloops zetten enz.

Weet er iemand een programmaatje. Het liefst zo simpel mogelijk wat gewoon midi opneemt en wat je kan omzetten tot mp3. Zodat het geluid dat uit m'n synthesizer komt, op m'n laptop staat. Ik heb cubase, cakewalk, audacity, anvil studio, fruity loops. Maar ik weet niet hoe ik zoiets moet doen..

help me alsjeblieft..=(

Groeten Matthijs

in de tijd dat het duurde om al die shit te downloaden had je dat prima kunnen uitzoeken he

Heheh, here we go again :D

Ik ben al weken bezig om uit te zoeken hoe ik gewoon simpel iets op kan nemen met mijn synthesizer.

ROFL. zeg mij aub dat dit niet waar is. Mocht het wel waar zijn dan is mijn advies om er mee te stoppen. Straks ben je nog weken bezig met het openen en afspelen van het opgenomen stukje. Zo gaat het jaar te snel.

okeoke zulke vragen zijn al vaak gesteld..

het is een roland e-86 en hoe moet ik de output van de synthesizer aansluiten op de input van m'n geluidskaart. Ik heb een edirol Um-1 midi device..

waar er dan maar 3 van verbonden hoeven te zijn..

ik vind jullie er allemaal wat makkelijk over doen
is best pittig hoor, zoiets

dankjewel fjoesz dat dacht ik ook.
iig bedankt allemaal voor t reageren. Ik ga toch maar weeres kijken of het zo wel lukt :)

Je mag ons altijd bellen. Dat gaat tegenwoordig via 2 draadjes.

Vandaar dat ik zo weinig telefoontjes krijg op m'n GSM....

Back